سورنا سرویس
5/5 - (2 امتیاز)
تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت

نکات مهم در نگهداری ماشین لباسشویی

مجموعه سورنا سرویس به همراه حرفه ای ترین تکنسین ها آماده خدمت رسانی به شما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت است. تمامی خدمات ما شامل گارانتی و پشتیبانی دائمی می باشند و قبل از اعزام متخصص می توانید برای عیب یابی دستگاه خود از مشاوره رایگان با ما بهره مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت در تهران

خرابی ماشین لباس شویی یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که ممکن است پیش آید اصلا حس خوبی نیست بخصوص که خانم های خانه نمی دانند چه باید بکنند.

در چنین شرایطی نیازی به نگرانی نیست تعمیر ماشین لباسشویی خود را به ما بسپارید البته با ضمانت سورنا سرویس.

معمولا ماشین های لباس شویی به دلایل مختلفی خراب می شوند کافی است با آرامش نگاهی به آن بیاندازید و مواردی را مانند شیر آب، پریز برق، اتصالات و شلنگها و خرطومی های دستگاه خود را چک کنید و بررسی کنید که شلنگ های تغذیه و تخلیه درهم پیچیده نباشند.

تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

قبل از تماس با تعمیر کار سورنا سرویس لازم است بدانید:

وقتی ماشین لباس شویی شما خراب می شود لطفا در صورتی که آشنایی کاملی با دکمه ها ندارید آن ها را فشار ندهید و فقط سیم را از پریز برق جدا کنید. در غیر این صورت ممکن است دستگاه را بیشتر خراب کنید.

در شرایطی که ماشین لباس شویی شما دارای ضمانت نامه یا کارت گارنتی است آن را با دقت بررسی کنید در غیر این صورت سورنا سرویس را ه حل تعمیر ماشین لباسشویی شما با ضمانت است.

تیم متخصص و خبره سورنا سرویس همیشه اینجا هستند تا مطمئن باشید که در کمتر از یک روز کاری ماشین لباس شویی شما تعمیر شده است و می توانید دوباره از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیر ماشین لباس شویی با ضمانت به چه معناست

شرکت خدمات آنلاین سورنا سرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر ماشین لباس شویی و سایر لوازم خانگی تضمین می کند از زمانی که شما با ما تماس می گیرید تا زمانی که خیالتان از بابت تعمیر ماشین لباس شویی راحت شده و حتی پس از آن همراه همیشگی شما هستیم.

معنای واقعی ضمانت میزان رضایت قلبی شما از خدمات تعمیرات ماست. از نوع برخورد پرسنل شرکت در حین تماس تلفنی گرفته تا اخلاق حرفه ای تعمیرکاران ما.

و البته نکته بسیار مهم این می باشد که تیم تعمیرکار ما خبره و کاربلد هستند و همیشه و به راحتی در دسترس بوده و با سرعت به شما مشتری عزیز خدمت رسانی می کنند.

ما در تعمیر انواع ماشین لباسشویی با هر برندی باتجربه هستیم وقتی شما ماشین لباس شویی تعمیر شده خود را از ما تحویل می گیرید یعنی نیازی به هزینه اضافی برای خرید و یا سرویس دوباره دستگاه خود نخواهید داشت.

تعمیرات ماشین لباس شویی با ضمانت در تهران

سورنا سرویس همانگونه که ادعا می کند یکی از بزرگترین شرکت های خدمات تعمیرات و سرویس لوازم خانگی بخصوص ماشین لباس شویی در تهران برزگ است.

خدمات تعمیرات ما قابل اعتماد است چون

  • همیشه در دسترس هستیم.
  • به سرعت خود را به محل تعمیر مورد نظر می رسانیم.
  • تعمیرکاران ما ماهر و با تجربه هستند.
  • قطعات جایگزین و با کیفیت و با تمام برندها وجود دارد.
  • ضمانت نامه کتبی و معتبر ارائه می گردد.
تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکار ماشین لباسشویی

تعمیرکار ماشین لباسشویی

درست است که وقتی شما یک ماشین لباس شویی نو می خرید تامدتی نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی ندارید اما خیلی وقت ها به دلایل نامشخصی یا عدم استفاده درست، ماشین دچار عیب و خرابی می شود. اینجاست که نقش تعمیرکار مجرب و ماهر و کاربلد بسیار پررنگ و مهم می باشد.

امروزه با توجه به پیچیدگی های تکنولوژی تعمیرکاران متخصص دست کمی از مهندسین ندارند. همیشه آموزش های لازم را گذرانده اند تا بتوانند در همه جا هر نوع مشاین لباس شویی را تعمیر کنند.

شرکت سورنا سرویس تیمی متشکل از تعمیرکاران برجسته و با اخلاق و کاربلد را گرد هم آورده. تا بتوانند بهترین سرویس دهی و تعمیرات را به مشتریان ارائه کنند.

دلایل انتخاب سورنا سرویس

  • قیمت منصفانه

سیاست قیمت گذاری خدمات و تعمیرات ما کاملا بر اساس دغدغه مشتریان برنامه ریزی شده و عملکردی صادقانه و شفاف را ارائه می کنیم و قیمت ها کاملا مناسب و منصفانه می باشد.

ما حقوق مادی و معنوی مشتریان خود را در هر مرحله ای از تعمیرات و سرویس رعایت می کنیم و به آنها ضمانت نامه ارائه می دهیم.

شما دقیقا می دانید بابت چه کاری و یا تعمیر کدام قسمت از ماشین لباس شویی یا تعویض کدام قطعه، چقدر پول می پردازید.

  • تعمیرکاران خبره

تعمیرکاران ماهر و با تجربه در تیم ما مستقر هستند با دقت ماشین لباس شویی شما را بررسی و عیب یابی می کنند. پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید و یا اینکه به صورت آنلاین درخواست تعمیرات خود را سفارش دهید.

دلایل تعمیر ماشین لباسشویی

  • برند ما

سورنا سرویس نام و برندی کاملا قابل اعتماد است که جهت سهولت خدمت رسانی استاندارد به شما مشتری عزیز با رویکرد ارائه جدیدترین شیوه های ارتباطی مانند خدمات آنلاین و رسانه های اجتماعی می توانید تعمیرات خود را به ما بسپارید.

  • دسترسی سراسری

سورنا سرویس خدمات خود را به صورت حرفه ای همه جای ایران گسترش داده است. با زمان مندی شما مطابقت دارد کافی است به صورت آنلاین درخواست خود را سفارشی کنید.

  • تعمیرات در محل

در ابتدا کارشناسان ما سریعا خود را به محل رسانده و بعد از عیب یابی و تشخیص درست به تعمیر ماشین لباس شویی شما می پردازند و شما به روال همیشگی خود باز می گردید کاملا بی دغدغه.

  • ارائه قطعات یدکی با کیفیت

لطفا همیشه به یاد داشته باشید تعمیرکار سورنا سرویس همیشه دست پر در خدمات شما است. این عزیزان

تمامی قطعات یدکی و جایگزین با کیفیت و مورد نیاز برای تعمیرات را با خود همراه دارند.

  • ضمانت معتبر تعمیرات

شهرت ما، تجربه کاری، اخلاق حرفه ای و مهارت مهندسین ما ضمانت تعمیرات و خدمات شماست. شما در پایان فاکتور و ضمانت را به صورت کتبی دریافت می کنید.

  • تعمیرات تمامی برندها

یکی از بهترین خدمات ما تعمیر همه انواع مدل های ماشین لباس شویی است. ماشین لباس شویی های خانگی و صنعتی قدیمی و جدید، ایرانی و خارجی، دستی و اتوماتیک و سطلی و دوقلو با هر ظرفیتی که در بازار وجود دارد.

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت

رایج ترین عیب های ماشین لباس شویی

  • قطعی برق یا سیم و خاموشی کامل ماشین
  • عدم تخلیه مناسب ماشین لباس شویی
  • لرزش وسر و صدای زیاد به دلیل عدم تنظیم ماشین لباس شویی
  • نشتی آب خرطومی های مشاین لباس شویی
  • بوی بد و نامطبوع
  • قفل شدن در ماشین لباس شویی

همیشه به خاطر داشته باشید

  • ما تردد و اتلاف وقت را برای شما به حداقل می رسانیم.
  • دغدغه و نگرانی شما را برای پیداکردن تعمیرکار ماهر را برطرف می کنیم.
  • با ارائه ضمانت معتبر می توانید برای تعمیرات آتی با خاطره ای خوب که در ذهن شما به جای مانده

است با سورنا سرویس تماس بگیرید.

مهمترین و راحت ترین نحوه ارتباط با ما مطابق با برنامه ریزی زمانی برای شما، ثبت درخواست تعمیر آنلاین در  sorenaserviceco.com می باشد.

برای همیشه و در همه جا و در هر لحظه از شبانه روز تعمیرات انواع لوازم خانگی و ماشین لباس شویی را با ضمانت کامل به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش تخلیه آب ماشین لباسشویی

سوالات متداول

در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت داشتم چه کنم؟

در صورتی که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت سورنا سرویس داشتید می توانید فرم تماس موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند یا با شماره ۰۲۱۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید.

اگر قطعات نیاز به تعویض داشته باشند آیا شامل گارانتی می شوند؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط سورنا سرویس از جمله تعویض قطعات شامل ضمانت می باشند. به یاد داشته باشید که کارت گارانتی را نگه دارید.

پرداخت هزینه تعمیرات به چه شکل است؟

فاکتور نهایی به همراه گارانتی در اتمام کار و تست نهایی توسط تکنسین به شما ارائه می شود و شما می توانید به حساب شرکت مبلغ را واریز کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در سورنا سرویس چقدر است؟

تمامی هزینه ها در سورنا سرویس توسط اتحادیه تعیین شده اند و هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بستگی به نوع خرابی و تعویض قطعات دارد و مبلغ دقیقی نمی توان گفت.

هنگامی پس از تعمیر مشکل دستگاه تکرار شود چه اقدامی باید انجام داد؟

در صورتی که در مدت گارانتی ایراد دستگاه دوباره تکرار شود تکنسین های ما بدون دریافت هزینه ای آن را دوباره برای شما رفع خواهند کرد.ثب

5 دیدگاه در “تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت

  1. شقایق گفت:

    چه مطلب خوبی

    1. NARGES seyedin گفت:

      خواهش میکنم خوشحالیم تونستیم کمکتون کنیم.

  2. علی علیزاده گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتان

  3. رحمانی گفت:

    سلام
    ضمانت 6 ماهه شما شامل قطعات هم میشه؟

    1. ohadi گفت:

      بله تمام قطعاتی که توسط تکنسین ما نصب بشوند ضمانت دارند که با فاکتور تحویلتون داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *