تعمیرات

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران
Rate this post

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران

 

سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران فعالیت میکند. این مجموعه تمامی خدمات مربوط به تعمیرات را در محل زندگی مشتری انجام می دهد.

سورنا سرویس در زمینه سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ نیز در خدمت شما عزیزان است. سرویس به موقع ماشین لباسشویی باعث می شود که احتمال خراب شدن آن کاهش پیدا کند.

برای استفاده از خدمات سورنا سرویس در این زمینه و کسب مشاوره پیش از ثبت درخواست کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان متبحر این مجموعه به طور کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

مراحل تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران

 

ثبت درخواست تعمیرات توسط مشتری

مشاوره کارشناسان

اعزام تعمیرکاران

عیب یابی دستگاه

برآورد هزینه های تعمیرات

ابلاغ هزینه ها به مشتری

انجام تعمیرات

تعویض قطعه در صورت نیاز

تست کامل و تحویل دستگاه

ارائه فاکتور در پایان کار

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل یکی از تخصص های مجموعه سورنا سرویس است. تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه ما پس از ثبت درخواست مشتری به محل مورد نظر اعزام می شوند و تمامی مراحل تعمیرات را همان جا انجام می دهند.

استفاده از این خدمات برای شما مزایای بسیاری خواهد داشت. اول اینکه تمام فرایند تعمیرات در حضور شما انجام می گیرد و می توانید بر تمام مراحل نظارت داشته باشید. از آن گذشته دیگر نیازی ندارید برای تعمیرات دستگاه آن را جا به جا کنید و هزینه های زیادی را متحمل شوید.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ شرق تهران

 

یکی از مسائلی که ممکن است دغدغه ذهنی بسیاری از افراد باشد هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران است. در وهله اول باید بدانید که برای این پروسه نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد  و دستگاه شما باید به طور کامل بررسی شود.

تعرفه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ بر اساس مشکلی که برای آن ایجاد شده است متفاوت می باشد. واضح است که هر چقدر مشکل دستگاه پیچیده تر باشد هزینه تعمیرات آن نیز بالاتر خواهد بود.

از آن گذشته اگر ماشین لباسشویی منزل شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد هزینه تعویض قطعه نیز با هزینه مربوط به تعمیرات محاسبه می شود. این قطعات تنوع زیادی دارند و قیمت های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

 

بد نیست در این قسمت از مطلب کمی شما عزیزان را با مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم.

عدم آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی از ایراداتی که باعث می شود به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در شرق تهران نیاز پیدا کنید عدم آبگیری دستگاه است. این مشکل اهمیت ویژه ای دارد و می تواند باعث ایجاد اختلال در شستشوی لباس ها شود. اگر با این مشکل رو به رو شدید مواردی مانند شیلنگ آب ورودی دستگاه، شیر برقی، محفظه پودر و شیر آب ورودی باید بررسی شوند.

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

ایجاد سر و صدای زیاد و غیر طبیعی در دستگاه حتما باید بررسی شود. این مشکل می تواند به علت های زیادی رخ داده باشد که یکی از آن ها تراز نبودن ماشین لباسشویی است. در این صورت باید دستگاه را تراز کنید. خرابی بلبرینگ های دستگاه نیز می تواند در بروز این مشکل نقش داشته باشد.

خارج شدن آب از کف ماشین لباسشویی سامسونگ

از دیگر مشکلاتی که در ماشین های لباسشویی برند سامسونگ ممکن است رخ دهد خارج شدن آب از کف آن است. دلایل مختلفی می توانند در بروز این مشکل نقش داشته باشند که برخی از آن ها شامل نشتی آب از پمپ تخلیه دستگاه، پارگی شیلنگ ها و سوراخ شدن دیگ می شوند.

ماندن آب در ماشین لباسشویی و قفل شدن درب

از دیگر مشکلات این ماشین های لباسشویی ماندن آب در دستگاه و قفل شدن درب است. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود خرابی پمپ تخلیه است. این موضوع باعث می شود که آب از ماشین لباسشویی تخلیه نشده و در آن باقی بماند. تجمع این آب ممکن است باعث قفل شدن درب دستگاه نیز بشود.

 

برای رفع هرکدام از مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید روی مجموعه سورنا سرویس حساب کنید. تنها با یک تماس می توانید از این خدمات با مناسب ترین تعرفه ها بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *