Rate this page
نمایندگی مابه در تهران

نمایندگی مابه در تهران

شرکت مابه یکی از بهترین تولید کننده های لوازم خانگی است. لوازم خانگی مابه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مرغوب ترین قطعات در ساخت آن ها استفاده شده است. با تمام کیفیتی که محصولات مابه دارند باز هم ممکن است پس از مدتی به دلایل مختلف نیاز به تعمیر یا سرویس و تماس با نمایندگی مابه در تهران پیدا کنند.

سورنا سرویس به عنوان نمایندگی مابه در تهران فعالیت میکند. تمامی خدمات در این مجموعه با مناسب ترین قیمت ها ارائه می شوند و شما می توانید این خدمات را پس از ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

معرفی برند مابه

همانطور که پیش تر اشاره کردیم برند مابه در زمینه ساخت لوازم خانگی فعال است. این شرکت تولید لوازم خانگی را از سال 1947 آغاز کرده  است. پس از مدتی این برند تصمیم به تغییر لاین گرفت و در این راستا به تولید لوازم خانگی کاربردی و پر مصرف مانند اجاق گاز پرداخت.

بعد از مدتی در سال 1977 این شرکت تصمیم به تولید انواع یخچال ها گرفت. از میان لوازم خانگی تولید شده توسط این برند میتوان به مواردی مانند ماشین ظرفشویی، یخچال، ماکروفر و فریزر اشاره کرد. طراحی خلاقانه این لوازم خانگی در کنار قیمت های مناسب باعث شده محصولات مابه به فروش بالایی دست پیدا کنند.

نمایندگی نصب و تعمیرات لوازم خانگی مابه

نمایندگی مابه در تهران عموما در هر دو زمینه نصب و تعمیرات لوازم خانگی مابه عمل میکند. در زمان نصب و تعمیرات باید تمامی اصول و استانداردها در  این زمینه رعایت شوند.

این موضوع زمانی محقق می گردد که از پرسنل مجرب و آموزش دیده در این حوزه استفاده شود. در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مابه در تهران شرایطی فراهم شده که ساکنین تهران بتوانند به آسانی و با هزینه های مناسب به این خدمات دسترسی پیدا کنند.

عیب یابی لوازم خانگی شما توسط تعمیرکاران سورنا سرویس با تجهیزات پیشرفته انجام می شود. تعمیرکاران این مرکز به طور مداوم در حال آپدیت خود هستند و قادر به انجام تعمیرات همه لوازم خانگی قدیمی و جدید در نمایندگی مابه در تهران می باشند.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

قیمت تعمیر لوازم خانگی مابه در تهران

برای تعیین قیمت تعمیر لوازم خانگی مابه باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. در ابتدا باید تعمیرکاران دستگاه شما را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند. در این بررسی مشکل دستگاه شما شناسایی شده و بر اساس آن قیمت تعمیرات تعیین می شود.

اگر مشکل دستگاه به شکلی بود که به تعویض قطعه نیاز داشت باید هزینه قطعه تعویضی را نیز مد نظر قرار داد. قطعات لوازم خانگی مابه دارای انواع مختلفی هستند که قیمت های آن ها نیز با هم متفاوت است. به صورت کلی هزینه های تعمیرات لوازم خانگی مابه در سورنا سرویس به صورت فاکتور رسمی به مشتری ارائه می شود و تمام هزینه ها به طور کاملا شفاف در آن قید شده اند.

 

تماس با تعمیرکار سورنا سرویس در چیتگر

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

تعمیرکاران با تجربه و متخصص مابه در سورنا سرویس

افرادی که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مابه فعالیت می کنند باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشند. این اشخاص باید به طور کامل با لوازم خانگی این برند آشنایی داشته باشند.

تعمیرکاران سورنا سرویس کاملا با لوازم خانگی این برند آشنایی دارند و در کوتاهترین زمان می توانند آن ها را عیب یابی کنند. پس از عیب یابی و مشخص شدن مشکل دستگاه به بهترین شکل به تعمیر آن می پردازند.

چرا باید سورنا سرویس را به عنوان نمایندگی مابه در تهران انتخاب کنیم؟

ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که چرا باید سورنا سرویس را به عنوان نمایندگی مابه در تهران انتخاب کنیم. استفاده از خدمات این مجموعه دارای مزایای زیر خواهد بود.

حمایت از مشتری از آغاز تا پایان کار

تعرفه های مناسب

استفاده از قطعات اصلی در زمان تعویض قطعه

ارائه خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای و با سابقه

ارائه خدمات در کوتاهترین زمان

سخن آخر

تفاوتی ندارد که از کدامیک از لوازم خانگی برند مابه استفاده می کنید باید برای تعمیرات آن ها از نمایندگی های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. تعمیرات این لوازم خانگی توسط افراد غیر حرفه ای نه تنها مشکل دستگاه مورد نظر را حل نمیکند بلکه ممکن است آسیب های بیشتری را نیز به آن وارد سازد.

برای دریافت خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مابه در تهران درکوتاهترین زمان  و با بهترین قیمت کافیست با ما تماس بگیرید.