Rate this page

در نمایندگی ظرف شویی ال جی که خدمات مرتبط با تعمیر این محصول  در آن ارائه می‌ شود، تنها مختص به مدل خاصی از این دستگاه نیست. نمایندگی های این برند تعمیر و فروش همه مدل های ماشین های ظرف شویی از جمله ظرف شویی رومیزی، توکار، مبله و… را بر عهده دارد. توصیه می شود برای کسب بهترین نتیجه از تعمیرات ظرفشویی ال جی و نوع مشکل پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان و تعمیرکاران فعال در نمایندگی ها در میان بگذارید.

اگر با بروز مشکل در ماشین های ظرف شویی، سیستم دستگاه ماشین لباسشویی خود یا قطعات آن را دستکاری کرده اید، بهتر است کارشناسان را با تمامی جزعیات مشکلات پیش آمده مطلع کنید. چرا که این امر کمک شایانی به متخصصین در عیب یابی صحیح، تشخیص درست و نوع تعمیر مورد نیاز برای برطرف کردن مشکل به وجود آمده در ماشین لباسشویی خواهد کرد.

خدمات نمایندگی ظرف شویی ال جی

هر نمایندگی خدمات متنوعی جهت جلب رضایت مشتری به کاربران خود ارائه می کند. از طرفی دیگر کاربران نیز انتظارات گوناگونی از نمایندگی ها دارند. نمایندگی ماشین ظرف شویی ال جی با بیش از ۲۰ سال تجربه و همراهی کاربران محترم ال جی، عیب یابی، خدمات فروش و پس از فروش را به هموطنان عزیز ارائه می کند.

این نمایندگی موفق شده است تا همگام با تولیدات جدید کمپانی ال جی و درک نیازهای جدید مشتریان خدمات خود را به روز کرده و طبق دستورالعمل های این شرکت در راستای پیشرفت قدم بردارد. نمایندگی ال جی قصد دارد با سعی و تلاشی که انجام می دهد،  خدماتش را از این سطح فراتر برده و دامنه و تنوع محصولات خود را افزایش دهد.

تعمیر ظرف شویی ال جی

نمایندگی ال جی در بخش تعمیر دستگاه ماشین ظرف شویی به تعمیر و بررسی موارد ذکر شده در زیر می پردازد.

  • تعمیر و تعویض موتور شستشوی ماشین ظرفشویی
  • تعویض و تعمیر پمپ تخلیه ظرف شویی ال جی
  • تعویض واشر درب ظرف شویی ال جی
  • تعویض بازوی اسپری ماشین ظرفشویی ال جی
  • تعویض درب قفل ظرف شویی
  • تعویض لاستیک درب ظرف شویی
  • تعمیر محفظه مواد شوینده
  • تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرف شویی
  • تعمیر مشکل صدا
  • برطرف کردن مشکل خشک کردن ظرف ها
  • تعمیر مشکل قفل شدن درب ماشین ظرفشویی
  • سرویس دهی ماشین ال جی
  • از بین بردن بوی بد ماشین ظرف شویی

سرویس ماشین ظرف شویی ال جی

برای سرویس ماشین ظرف شویی ال جی، نیاز به مشاوره تخصصی در حوزه سرویس دهی این محصول پرکابرد خواهید داشت. همچنین تنوع محصولات نیز به احتمال زیاد شما را در راستای انتخاب و تصمیم گیری نهایی سردرگم خواهد کرد.

از این رو می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاورین نمایندگی این مجموعه، بهترین سرویس لوازم خانگی را تجربه کنید. دریافت سرویس از ما اطمینان و رضایت کامل شما را به دنبال خواهد داشت؛ چراکه رضایت مشتریان از نحوه خدمات دهی و کیفیت بالای محصولات از اولویت های این مجموعه به شمار می ورد.

نمایندگی ظرف شویی ال جی و گارانتی خدمات

اگرچه بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی ظرف شویی ال جی بسته به نوع سرویس های دریافت شده متفاوت است، اما همه خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می شود. در این مرکز گارانتی خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می شود، از این رو این نمایندگی در تلاش است تا تیمی متخصص و مجرب را برای اراده خدمات و تعمیر محصولات مشتریان گرد هم آورده و به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهد.

قطعات استفاده شده در تعمیر این محصولات اورجینال بوده و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، پس از هماهنگی با مشتری قطعه مورد نیاز از خارج کشور وارد خواهد شد. در شرایط خاص و ویژه نیز دستگاه جدیدی خریداری و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، سایر اجزا آن اوراق می شود.

 شعبه های نمایندگی ظرف شویی ال جی

نمایندگی ظرفشویی ال جی در تمام نقاط کشور عزیزمان ایران وجود دارد. از جمله نمایندگی ظرف شویی ال جی سورنا سرویس در تهران است که کلیه خدمات مرتبط با نمایندگی ظرف شویی ال جی، خدمات پس از فروش و خدمات مرتبط با فروش را به همشهریان محترم ارائه می ‌کند.

کلیه محصولات عرضه شده در این فروشگاه اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش است. اگر این وسیله را در منزل خود دارید و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای از آن داشته باشید، می توانید با مراجعه به مجموعه سورنا سرویس قطعات مورد نیاز خود را خریداری کرده و نسبت به تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید.

اگر در شهر تهران زندگی می کنید و دستگاه ظرف شویی شما دچار مشکل شده است، می توانید با مراجعه به سایت سورنا سرویس یا مراجعه حضوری به این مجموعه نسبت به عیب یابی و تعمیر ماشین ظرف شویی خود اقدام کنید.

کلام آخر

اگر ماشین ظرف شویی ال جی استفاده می کنید، بدون شک بروز هرگونه ایراد در کارکرد آن یا خرابی دستگاه ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. از این رو می توانید با مراجعه به فروشگاه سورنا سرویس که نمایندگی ماشین ظرف شویی ال جی را در تهران اخد کرده است، اقدامات لازم را در راستای تعمیر آن انجام دهید.