Rate this page

نمایندگی ال جی در تهران

ال جی یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برندهای شناخته شده در سطح ایران است. یکی از دلایل محبوبیت این برند استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در خط تولید صنعت لوازم خانگی، صوتی و تصویری ال جی است و همین دلیل باعث شده تا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی، در سر تا سر کشور تاسیس شود و گسترش یابد.

سورنا سرویس یکی از برترین و تخصصی ترین مرکز نمایندگی این برند محبوب به شمار می رود. اگر می خواهید با تعمیرات این دسته از لوازم خانگی آشنا شوید، پیشنهاد می شود مطالعه این محتوا را از دست ندهید. چرا که سورنا سرویس با کادر مجرب و متخصص خود شروع به کار گیری و بهره مندی از تجهیزات و ابزارآلات به روز و پیشرفته ای کرده است، تا به نوبت خود در این عرصه بهترین خدمات را در راستای تعمیر لوازم های خانگی برند ال جی به مشتریان خود ارائه کند.

خدمات تعمیر لوازم ال جی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی سورنا سرویس

سورنا سرویس جزو نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر یخچال فریز و .. به شمار می آید. این نمایندگی ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع لوازم خانگی اعم از یخچال های فریزر، ماشین های لباسشویی، ماشین های ظرفشویی، مایکروفرها، اسپیلت ها، کولرهای گازی و هودها است. همچنین در زمینه تعمیرات انواع لوازم آشپزخانه ال جی، آماده خدمات رسانی، نصب و راه اندازی و تعمیرات تخصصی بدون تعطیلی در کمترین زمان ممکن است. این خدمات در محل زندگی شما با قطعات اورجینال و با ارائه ضمانت نامه کتبی ارائه می شود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی شامل خدمات شبانه روزی، شعبه و نمایندگی های تعمیرات مختلف است که در سراسر تهران از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال گسترش یافته است.

ال جی کی از برند های مطرح دنیا در حوزه لوازم خانگی است این برند پر آوازه  در کشور کره جنوبی متولد شده است، که این کشور جز یکی از بهترین های لوازم خانگی به شمار می رود. لوازم خانگی ال جی با وجود تکنولوژی پیشرفته و خط تولید مجهز، مدرن و با کیفیت، در کشور کره جنوبی تولید می شود.

با این حال بعد از گذشت زمان و مصرف لوازم خانگی به دلیل استحلاک دستگاه و گاها  نوسانات برقی در شبکه برق، باعث بروز برخی اختلات در عمل کرد  لوازم های خانگی و نقض فنی آن ها شده است. همچنین نیاز به کالیبره کردن و تعمیرات دستگاه توسط متخصصان این حوزه  می باشد.

در همچنین مواقعی  بهترین کار تماس با  یکی از مراکز تعمیرگاهی  است که در این میان توصیه می شود تعمیرگاهی را انتخاب کنید که  نمایندگی مجاز همان محصول باشد. در این میان مجموعه سورنا سرویس یکی از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در استان تهران است.

ضمانت و تعهد تعمیرات لوازم ال جی

سورنا سرویس با رائه خدمات شبانه روزی درخدمت شما شهروندان تهرانی خود بوده و اگر تماسی با این شرکت داشته باشید. می توانید اطمینان حاصل کنید که لوازم خانگی شما توسط افراد متخصص، مجرب و باتجربه مجموعه سورنا سرویس در مرحله عیب یابی و تعمیر خواهد بود.

تعمیرگاه لوازم خانگی سورنا سرویس یکی از مراکز مجاز  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در استان تهران است. این مجموعه اماده ارائه بهترین خدمات تعمیراتی و خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی به همشهریان هم استانی خود است. از قطعاتی اورجینال و اصلی در صورتی که نیاز به تعویض قطعه در راستای بهبود عملکرد دستگاه در لوازم خانگی باشد، استفاده می شود.

در ادامه به چند مورد از مزیت های استفاده از خدمات می پردازیم.

مزیت های موجود در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی به شرح زیر می باشد:

  • انجام فرآیند تعمیر در محل سکونت شما
  • تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن
  • تعیین زمان دقیق ارائه خدمات توسط مشتری

انجام فرآیند تعمیر در محل سکونت شما

به دلیل رواج زندگی آپارتمانی و سنگین وزن بودن برخی از محصولات لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، یخچال و حتی ماشین ظرفشویی، حمل و نقل آن ها هزینه بر خواهد بود. همچنین احتمال آسیب دیدگی لوازم خانگی در حین حمل و نقل نیز وجود خواهد داشت.

اما دیگر نیازی نیست شما نگران این موضوع باشید، زیرا ما تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی را به منزل و محل مورد نظر شما اعزام خواهیم کرد. این امر باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل می شود و همچنین موجب نظارت مشتریان عزیز به مراحل انجام تعمیرات لوازم خانگی ال جی توسط متخصصان مجموعه و در ادامه جلب اعتماد مشتری را به دنبال خواهد  داشت.

تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن

زمان تعمیر لوازم خانگی شما متغیر بوده و وابسته به نوع خرابی آن خواهد داشت. اما نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی، دلیل داشتن نمایندگی متعدد در سرتا سر استان تهران این اطمینان را می دهد که عیب یابی لوازم خانگی شما و رفع آن در کمترین و سریع ترین حالت ممکن  انجام شود.

تعیین زمان دقیق ارائه خدمات توسط مشتری

بعد از ثبت درخواست شما کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. سپس هماهنگی های لازم را انجام داده و بر اساس زمانی که شما اعلام می کنید، برای انجام کار های عیب یابی اولیه در محل حاظر می شوند.

ثبت فوری

ال جی یک برندی خوش نام و معتبری است که در کشور کره جنوبی متولد و یکی از برترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری به شمار می رود. از این رو نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال جی در سرتاسر کشور تاسیس شده شده اند.

مجموعه سورنا سرویس به عنوان یکی از برترین و متخصص ترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی شناخته شده است. اگر از لوازم تجهیزات ال جی استفاده می کنید، بدون شک پس از گذشت مدت زمان تعیین شده  نیاز به خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه خود خواهید داشت.

از سوی دیگر سورنا سرویس ارائه دهنده بهترین خدمات در استان تهران به شمار می آید. در نهایت می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام در رابطه با محصولات ال جی با کارشناسان مجموعه سورنا در تماس باشد تا راهنمایی های لازم را خومت شما ارائه دهد.