Rate this page
تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران

ماشین لباسشویی های بلومبرگ یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این برند هستند. این دستگاه ها طبق آخرین استانداردها و با کمک بهترین قطعات ساخته می شوند. با این وجود مثل هر ماشین لباسشویی دیگری ممکن است مشکلاتی برای این دستگاه ها نیز پیش بیاید و به تعمیرات نیاز پیدا کنند.

تیم متبحر و متخصص سورنا سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران فعالیت میکند. به محض اینکه در خواست شما برای تعمیرات ثبت شود تعمیرکاران ما در اسرع وقت به محل زندگی شما اعزام می شوند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی بلومبرگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تعمیرکارانی که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ فعالیت می کنند باید دارای ویژگی های زیر باشند:

باید در این راستا به طور کامل آموزش دیده باشند و در زمینه ماشین های لباسشویی بلومبرگ اطلاعات جامعی داشته باشند.

به محض ثبت در خواست تعمیرات در اولین فرصت خود را به محل زندگی مشتری برسانند.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشت از قطعات اصلی در این زمینه استفاده کنند.

باید تمامی نکات بهداشتی و اصول مشتری مداری را رعایت کنند.

پس از پایان فرایند تعمیرات یک فاکتور شفاف از هزینه ها ارائه دهند.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بلومبرگ

شرکت بلومبرگ برای تمامی محصولات خود گارانتی معتبر ارائه می دهد. اگر دستگاه شما دارای این برگه گارانتی باشد و تاریخ آن هنوز به اتمام نرسیده باشد می توانید از خدمات آن بهره مند شوید.

اگر تاریخ برگه گارانتی به پایان رسیده باشد یا به هر علتی مفقود شده یا در دسترس شما نباشد می توانید از نمایندگی های تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران درخواست کمک کنید.

چرا سورنا سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران انتخاب کنیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ توسط تعمیرکاران سورنا سرویس در محل زندگی مشتری انجام می شود و احتیاجی به جا به جایی دستگاه نخواهد بود.

تعمیرکاران ما پیش از آغاز پروسه تعمیرات دستگاه شما را عیب یابی می کنند.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد از قطعات اصلی برای انجام این کار استفاده می کنند.

تمامی هزینه ها به صورت شفاف اعلام می گردند و به هیچ وجه از مشتری مبلغ اضافه دریافت نمی شود.

به محض تماس و ثبت درخواست توسط مشتری تکنیسین های ما به محل اعزام می گردند.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی بلومبرگ

در این بخش از مطلب قصد داریم درباره برخی از ایرادات متداول ماشین لباسشویی بلومبرگ صحبت کنیم.

لرزش ماشین لباسشویی بلومبرگ

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث لرزش ماشین لباسشویی بلومبرگ شود تراز نبودن آن است. برای رفع این مشکل باید دستگاه را تراز نمایید. تنظیم نبودن پایه های زیرین دستگاه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود.

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بلومبرگ

در وهله اول این مشکل می تواند به دلیل آسیب وارد شدن به درب دستگاه ایجاد شود. خراب شدن سوئیچ درب و وجود مشکل در قفل درب نیز می توانند از دلایل دیگر بروز این مشکل باشند.

کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی بلومبرگ

اگر شما ماشین لباسشویی را بیش از اندازه پر کنید امکان دارد دور تند آن به درستی کار نکند. از آن گذشته وجود نوسانات برق، انسداد شیلنگ تخلیه آب و وجود مشکل در پمپ تخلیه می توانند در این زمینه نقش داشته باشند.

عدم گرم شدن آب ماشین لباسشویی بلومبرگ

یکی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود خرابی برد الکترونیکی دستگاه است. ایراد در سنسور المنت و وجود نقص در المنت گرمایی نیز از دیگر عوامل موثر در بروز این مشکل هستند.

عدم وارد شدن آب به ماشین لباسشویی بلومبرگ

مشکل در فشار آب می تواند در این موضوع تاثیر داشته باشد. اگر فشار آب کم باشد آب به راحتی وارد دستگاه نمی گردد. باید برای حل این مشکل فشار آب ساختمان را بررسی نمایید.

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی بلومبرگ

خراب شدن بلبرینگ درام دستگاه می تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد شود. برای اینکه این موضوع را بررسی کنید اقدام به چرخاندن درام به صورت دستی نمایید. اگر صدایی به گوشتان رسید بلبرینگ به تعویض نیاز دارد.

سخن آخر

اگر تمایل دارید از خدمات سورنا سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در تهران بهره مند شوید کافیست همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید. تعمیرکار سورنا سرویس در کمتر از ۲ ساعت درب منزل شما حضور پیدا میکند .