مطالب آموزشی

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد
Rate this post

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد و شهرک غرب

در صورت مشاهده هر گونه مشکل در دستگاه خود میتوانید با مجموعه سورنا سرویس که نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد و شهرک غرب است تماس بگیرید. متخصصین ما در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را پیدا کرده و اقدام به رفع آن می کنند.لازم  به ذکر است که تعمیرکاران متخصص ما پس از چک کردن کلی ماشین لباسشویی شما و بررسی کارکرد آن اقدام به رفع مشکلات دستگاه می کنند. پس از اینکه متوجه شدید دستگاه شما دچار آسیب دیدگی شده است تا حد امکان در اولین فرصت با ما تماس بگیرید تا از هزینه های اضافی در آینده جلوگیری شود.

تماس با نمایندگی غرب

خدمات سورنا سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد

ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که چرا سورنا سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد انتخاب کنیم؟ در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات ما اشاره میکنیم:

تکنیسین های متخصص

تمامی تعمیرکاران تیم ما از افراد متخصص و با تجربه هستند که هر ساله دوره های عملی و تخصصی منظمی را میینند. این اشخاص کاملا با نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی های جدید نیز آشنا هستند و با خیال راحت میتوانید تعمیرات هرمدل لباسشویی را به آن ها بسپارید.

صرف هزینه های کمتر در جهت تعمیر دستگاه

تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد توسط تیم ما در محل زندگی شما انجام میشود به همین دلیل نیازی به جا به جایی دستگاه  و پرداخت هزینه های بالا برای آن نخواهید داشت.

تعمیر در کمترین زمان

ما در مجموعه خود دارای افراد  بسیاری در زمینه تعمیر لباسشویی هستیم و در اسرع وقت تعمیرکارانی را به محل زندگی شما اعزام کرده تا مشکل دستگاه را در کمترین زمان حل کنند و پروسه تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد را برای شما آسان کنیم.

ایرادات متدوال ماشین لباسشویی

لرزش ماشین لباسشویی

تراز نبودن دستگاه یکی از  مهم ترین دلایلی است که میتواند باعث ایجاد لرزش در آن شود. بهتر است تا لباسشویی را در یک سطح صاف قرار دهید.چنانچه لرزش دستگاه بیش از حد بود ممکن است که فنرهای نگه دارنده آن آسیب دیده باشند. این فنرها نقش مهمی در حذف لرزش های ماشین لباسشویی در زمان کار دارند.

کار نکردن ماشین لباسشویی

لباسشویی به علت های متعددی ممکن است از کار بیفتد که یکی از آن ها قطع شدن برق ورودی آن می باشد. اولین قدم در حل این مشکل این است که برق ورودی محل مورد نظر .و پریز دستگاه را چک کنید. اگر دکمه های روشن و خاموش دستگاه نیز دچار آسیب دیدگی شوند دستور روشن شدن به برد صادر نمیشود و همین موضوع اجازه کار به لباسشویی را نمیدهد.

مسدود شدن فیلتر ماشین لباسشویی

اگر فیلتر لباسشویی به هر دلیلی مسدود شود باعث عدم تخلیه دستگاه میگردد. لازم است تا برای عملکرد بهتر لباسشویی فیلترهای آن را به موقع تعویض کنید.  فیلترها نقش بسیار با اهمیتی را در دستگاه ایفا می کنند.  این فیلترها کثیفی ها و پرزهای البسه را به خود جذب کرده و مانع از آن ها به داخل پمپ میشوند.

غیر فعال شدن کلیدهای ماشین لباسشویی

در زمان هایی که قفل کودک دستگاه شما فعال است کلیدهای دیگر از کار میفتند بنابراین لازم است در ابتدا این مسئله را بررسی کنید. خرابی برد نیز میتواند از علل دیگر غیر فعال شدن کلیدهای ماشین لباسشویی باشد. بردها از بخش های مهم لباسشویی ها محسوب میشوند که همه فرمان ها به وسیله این بخش به قسمت های دیگر صادر میشوند.

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

در صورت بروز این مشکل در ابتدا باید برق ورودی ساختمان را چک نمایید. در صورت وصل بودن برق ممکن است مشکل از برد یا تایمر دستگاه باشد که این قطعات باید توسط یک متخصص بررسی شوند.

ایجاد سر و صداهای ناهنجار در ماشین لباسشویی

تراز نبودن لباسشویی میتواند یکی از مهم ترین دلایل ایجاد صداهای ناهنجار در آن باشد به همین دلیل باید در مرحله اول تراز بودن آن را چک کنید. خرابی کمک فنر و کاسه نمد نیز میتواند از علت های دیگر بروز این ایراد باشد که باید بررسی شده و مشکل آن ها رفع شود. اگر تسمه لباسشویی نیز خراب شود میتواند باعث ایحاد سر و صدا در آن گردد.

نشتی ماشین لباسشویی

یکی از دلایلی که میتواند منجر به نشتی دستگاه شود سهل انگاری در زمان نصب است.بنابراین باید در هنگام نصب دقت زیادی را به خرج دهید. مشکل در پمپ تخلیه نیز میتواند منجر به بروز نشتی در این دستگاه شود که باید توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. فرسودگی لاستیک های دور درب نیز میتواند در بروز این ایراد نقش داشته باشد.

قطع نشدن عمل آب گیری ماشین لباسشویی

چنانچه در زمان آبگیری ماشین لباسشویی آب داخل دیگ زیاد شود این مسئله میتواند به دلیل خرابی شیر ورودی آب اتفاق افتاده باشد. برای اینکه بفهمید این مشکل از شیر ورودی آب است باید برق ورودی را قطع نمایید. اگر آب همچنان وارد دیگ شود مشکل از شیر ورودی است. چنانچه پس از قطع جریان شاهد قطعی آب نیز باشید ممکن است مشکل از تایمر یا سوئیچ فشار باشد.

نچرخیدن و شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی

چنانچه پس از تنظیم نمودن برنامه شستشو احساس کردید که ماشین لباسشویی نمیچرخد ممکن است ایراد از موتور باشد. در صورت آسیب دیدگی موتور باید از متخصصن کمک بگیرید. از دلایل دیگر عدم چرخش ماشین لباسشویی میتوان به آسیب دیدگی برد و تایمر آن اشاره کرد. همانطور که پیش تر بیان کردیم این قطعه تمامی فرمان های مربوط به پروسه شستشو را صادر میکند. آسیب دیدن شفت و یا فلکه متصل به شفت نیز میتواند در برخی مواقع از علت های بروز این مشکل باشد. اگر دیگ دستگاه شما نمیچرخد و فرآیند شستشو را انجام نمیدهد برای حل آن میتوانید با سورنا سرویس تماس بگیرید و تکنسین های ما برای تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد فوری اعزام می شوند.

سخن آخر

برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی در سعادت آباد کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان سورنا سرویس آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما  بزرگواران در این زمینه می باشند.پس از ثبت درخواست توسط شما تعمیرکاران ما در اسرع وقت به محل زندگی شما اعزام میشوند.تمامی خدمات ارائه شده توسط ما دارای ضمانت می باشند.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *