مطالب آموزشی

نکات مهم تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لوازم خانگی
Rate this post

تعمیر یا تعویض لوازم خانگی؟

با توجه به بالا رفتن قیمت ها ، خرید لوازم خانگی مانند تلوزیون ، یخچال ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرف شویی و … نیازمند بودجه بندی و برنامه ریزی اقتصادی می باشد. خیلی مهم است که موقع خرید از کیفیت دستگاه مطمئن شوید و دستگاه با کیفیتی بخرید. اما باز هم ممکن است که لوازم خانگی شما دچار مشکل و نقص فنی شود.

غالبا هزینه تعمیر لوازم خانگی به صرفه تر از خرید مجدد آنهاست اما باید به طول عمر دستگاه نیز توجه داشت و هزینه تعمیر نباید بالاتر از 50 درصد هزینه دستگاه باشد.

برای اینکه تصمیم بهتری در رابطه با تعویض یا تعمیر لوازم خانگی خود بگیرید بهتر است در ابتدا با طرح سوالاتی مانند :

چرا یخچالتان اتومات نمی کند؟

چرا لباسشوییتان لرزش دارد؟

چرا درب ماکروفر باز نمی شود؟

و …

جست و جو کنید و علت را بیابید و در صورت نیاز با یک تعمیرکار یا تکنسین لوازم خانگی مشورت کنید تا عیب دستگاه و هزینه تعمیر آن را برای شما شرح دهد تا بتوانید تصمیم درستی برای این سوال بگیرید.

انتخاب تعمیرکار مناسب

  1. نیروی متخصص : یک تعمیرکار خوب باید دارای تجربه باشد و با پیشرفت لوازم های خانگی دانش خود را افزایش داده باشد.
  2. قطعات اصلی : خیلی مهم است که تعمیرکار از قطعات اصلی برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده کند تا قطعات فرعی عمر دستگاه شمارا کمتر نکند.
  3. گارانتی خدمات : گارنتی پس از ارائه خدمت یکی از موارد مهم دیگر است که خیال شما را از بابت خرابی مجدد دستگاه آسوده میکند.
  4. سرعت در ارائه خدمات : لوازم خانگی امروزه اهمیت بالایی در زندگی ما دارند. محروم بودن از یخچال ، تلوزیون ، ماشین لباسشویی و … حتی برای یک روز می تواند دردسرهای زیادی ایجاد کند. پس خیلی مهم است که تعمیرکار شما در کوتاه ترین زمان مشکل شما را رفع نماید.
  5. هزینه منصفانه : یکی از مهم ترین دلایل انتخاب تعمیر دستگاه به جای تعویض دستگاه به صرفه بودن و هزینه کمتر تعمیر است پس بسیار مهم است که تعمیرکار هزینه ای منصفانه برای ارائه خدمات خود دریافت نماید.
  6. تعمیر در محل : تعمیرات در محل گزینه بسیار بهتری نسبت به ارسال دستگاه برای تعمیر می باشد.کاهش هزینه ایاب و ذهاب و جا به جایی لوازم خانگی ، آموزش و یادگیری استفاده و نحوه تعمیر توسط تعمیرکار در حین تعمیر ، نظارت بر فعالیت تمیرکار و … از مزایای ویژه تعمیرات در محل میباشد.

سورنا سرویس

سورنا سرویس با توجه به نیاز شما به شرایط یک تعمیر کار تمامی موارد بالا را در نظر گرفته و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. شما میتوانید در بخش ثبت سفارش یا تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *