تعمیرات, مطالب آموزشی

اگر یخچال شما هم این مشکلات را دارد باید تعمیرش کنید

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر اقدام کنیم؟
Rate this post

معمولاً زمانی نیاز به تعمیر یخچال دارید که یخچال کاملاً خراب باشد یا یکی از مشکلات زیر را در آن میبینیم:

چه زمانی یخچال فریزر شما نیاز به تعمیر دارد؟

  1. پنل یخچال سوخته باشد
  2. شکستن قفل یا لولای در یخچال فریزر
  3. بدنه فریزر از داخل سوراخ باشد
  4. گاز یخچال خالی می شود
  5. فریزر یخ نمی زند
  6. فریزر روشن نمی شود
  7. یخچال صدای غیر طبیعی می دهد
  8. خرابی ترموستات (یخچال اتوماتیک)
  9. یخچال روشن نمی شود
  10. یخچال خیلی سرد است
  11. یخچال خنک نمی شود
  12. نوار دور درب یخچال شکسته باشد
  13. به طور کلی، کلیه نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد و انجام آن توسط افراد غیر حرفه ای باعث آسیب می شود.

تعمیر یخچال فریزر توسط سورنا سرویس

تعمیر یخچال فریزر در محل و در منزل شما در کمترین زمان توسط تعمیرکار حرفه ای نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر شمال، شرق، غرب و جنوب تهران با خدمات معتبر و ضمانتنامه توسط سورنا سرویس انجام می شود.

"<yoastmark

همچنین تعمیر یخچال های قدیمی و جدید با توجه به برندها و مدل های متنوع یکی از خدمات تخصصی و بسیار سخت در صنعت تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شود و مفتخریم که با 30 سال سابقه در تهران و داشتن تعداد زیادی تعمیرکار مجرب. و نمایندگی ما می توانیم تمامی برندهای ایرانی و خارجی یخچال و فریزر داخلی و صنعتی، نیمه فریزر و معمولی را در منزل و محل کار شما را تعمیر کنیم.

بیشتر بخوانید: علت داغ شدن زیاد موتور یخچال فریزر و راه حل آن

زمان تعمیر یخچال و فریزر چقدر است؟

پس از تماس با مرکز تعمیر سورنا سرویس، نزدیکترین تعمیرکار در محل حاضر شده و بلافاصله پس از تشخیص ایراد، شروع به ارائه خدمات می کند. معمولاً برای تعمیرات جزئی مانند تعویض کابل برق، تعویض نوار دور درب یخچال، تعویض فیلتر و … کمتر از یک ساعت زمان می برد و رفع نشتی گاز، تعمیر و تعویض آن چند ساعت زمان می برد. به طور کلی تعمیرات یخچال چه قدیمی و چه نو باشد، در همان روز انجام می شود.

عیب یابی، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر

اگر عیب یابی و سرویس یخچال فریزر هر ساله و به طور منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی برطرف شود، یخچال شما هرگز دچار خرابی پرهزینه نمی شود. عملا عمر آن افزایش می یابد، به خصوص اگر یخچال قدیمی باشد.

در حین سرویس یخچال فریزر، کلیه لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها بررسی و در صورت نیاز تعمیر می شود. نوار دور در و لولاها بررسی می شود تا گم نشده باشند. خواص آنها و مایع خنک کننده از در نشت  نکند، سطح صدا و ارتعاش موتور در حین کار آزمایش و مشخص می شود و عیوب موجود برطرف می شود.

توجه: به هیچ عنوان عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر خود را به تعمیرگاه های غیر مجاز و معمولی نسپارید. حتما با کارشناس ما تماس بگیرید و مطمئن شوید که او تخصص و تجربه کافی برای تعمیر یخچال برند شما را دارد. رعایت این آیتم شما را از آسیب و پرداخت پول اضافی و ابطال گارانتی یخچال محافظت می کند.

برای اقدام برای تعمیر یخچال فریزر خود همین حالا اقدام کنید: تعمیر یخچال فریزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *