سورنا سرویس
5/5 - (7 امتیاز)
تعمیر یخچال شبانه روزی

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران

یخچال فریزرها  را در هرخانه ای می توان یافت و همه ما از موارد استفاده ی این محصول مهم با خبر هستیم.

فهرست مطالب

آیا می توان زندگی را بدون یخچال و یخچال فریزر در نظر گرفت؟

خیر حتی تصور آن نیز غیر ممکن می باشد. در هوایی که هرساله در سطح زمین در حال گرم تر شدن می باشذد زندگی بدون وجود یخچال فریزر در حقیقیت مصیبتی می باشد. البته همانطور که هر وسیله ی برقی ممکن است خراب شود و یا آسیب ببیند در حقیقت یخچال ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر فصل تابستان نیز باشد با هوای گرمی که در ایران وجود دارد این نیاز بیش از پیش به وجود می آید که هرچه سریع تر یخچال هاو یخچال فریزر های آسیب دیده را به متخصصین امر بسپاریم تا عیب و اشکال آن را از میان ببرند. به همین دلیل است که وجود تعمیرکاران یخچال به طور شبانه روزی احساس می گردد که البته در این مورد نیز مراکز زیادی در تهران و نیز شهرهای بزرگ بدین امر مشغول هستند که در هر ساعتی از شبانه روز و همچنین در روزهای تعطیل به کمک شما شتافته و یخچال شما را روبه راه می سازند.

تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

در صورت خراب شدن یخچال فریزر ابتدا چه اقدامی انجام دهیم؟

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی با تعمیرکار سورنا سرویس

با توجه به اینکه یخچال فریزر یکی از لوازم ضروری هر خانه ای محسوب میشود مجموعه سورنا سرویس اقدام به ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر به صورت شبانه روزی نموده است و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

ما در این مجموعه از تعمیرکاران بسیار مجرب و وظیفه شناسی برخوردار هستیم که پس از ثبت سفارش تعمیرات یخچال توسط شما در کمترین زمان ممکن خود را به محل زندگی شما رسانده و خدمات تعمیرات را به بهترین شکل انجام میدهند.

اگر یخچال شما خراب شده است، ابتدا اقدامات زیر را می‌توانید انجام دهید:

۱. قطع برق: از ایمنی خود مطمئن شوید و قبل از هر چیز برق یخچال را قطع کنید. این کار می‌تواند از وقوع هرگونه آسیب جدی جلوگیری کند.

۲. بررسی تنظیمات: بررسی کنید که تمام تنظیمات دما و دیگر قسمت‌های یخچال در حالت صحیح قرار دارند. مطمئن شوید که تنظیمات به درستی انجام شده و هیچ تغییر نادرستی صورت نگرفته است.

۳. بررسی برقراری ارتباط: مطمئن شوید که یخچال به درستی به منبع برق وصل شده است و کابل برق به درستی متصل شده است.

۴. بررسی درب‌ها: ممکن است درب یخچال به طور کامل بسته نشده باشد و هوای خنک داخل یخچال به خارج بیرون رفته است. مطمئن شوید که درب‌ها به درستی بسته شده و هیچ نشتی هوا وجود ندارد.

۵. تماس با نمایندگی سورنا سرویس: اگر پس از انجام اقدامات فوق یخچال همچنان کار نمی‌کند یا مشکل رفع نمی‌شود، تماس با خدمات پس از فروش سازنده یا متخصصان تعمیراتی توصیه می‌شود. آنها می‌توانند بررسی مشکل و تعمیر آن را انجام دهند.

مهمترین نکته این است که هیچگاه تلاش نکنید خودتان یخچال را تعمیر کنید مگر اینکه تخصص و تجربه لازم را داشته باشید. تلاش نادرست می‌تواند باعث بروز آسیب بیشتر و حتی خطرات برقرار شود.

نمایندگی تعمیر شبانه روزی یخچال فریزر در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در نواحی تهران

این کار توسط تکنسین های حرفه ای و به صورتی کاملا تخصصی در مناطق غرب، شرق، شمال و جنوب تهران انجام می شود و شما می توانید مطمئن باشید که در هر ساعتی از شبانه روز امداد برای یخچال های شما وجود خواهد داشت. برای این کار می توانید به اینترننت و سایت های معتبر مراجعه نموده و لیست کاملی از این تکنسین ها و تعمیرکاران به همراه آدرس و شماره تماس آنان را پیدا کرده و درخواست تعمیر کار نمایید. نکته ی جالب توجه در این میان آن است که این تکنسین ها و تعمیرکاران در ابتدا مشکل یخچال شما را پرسیده و اگر نقص آن جزئی باشد شما را راهنمایی خواهند نمود که خود شما مشکل را حل نمایید اما در صورتی که عیب و اشکال یخچال شما جدی باشد در آن صورت است که به منزل و یا مکان شما خواهند آمد.

تعمیرکاران شبانه روزی یخچال

تعمیر شبانه روزی یخچال از همه جهت برای شما قابل اهمیت خواهد بود زیرا با وجود تعمیرکاران شبانه روزی یخچال فریزر:

-پاسخگویی شبانه روزی خواهید داشت و ارسال تعمیر کار به منزل شما جهت رفع مشکل یخچال در تهران و کرج به راحتی صورت می گیرد.

-صرفه جویی در هزینه زیرا تعمیرکاران با قطعات کاملا فابریک و نیز ضمانتنامه های قانونی باعث می شوند که 75 درصد در هزینه های شما صرفه جویی به عمل آید.

-مشاوره ی تلفنی زیرا این مشاوره برای شما کاملا رایگان خواهد بود و به سوالات و ابهامات شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ و به شما مشاوره خواهند داد.

-تعمیر در محل که تعمیرکاران پس از تماس شما در اسرع وقت به منزل شما آمده و شروع به کار خواهند نمود.

این موضوع مهم نیست که یخچال شما قدیمی و مدل پایین و یا جزو جدیدترین و به روز ترین برندهای مطرح در بازار باشد، تعمیرکاران در هر صورتی آماده ی کمک به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: علت صدای یخچال کلور

خدماتی که باید تعمیرکاران ارائه دهند:

هنگامیکه تکنسین ها و تعمیر کاران به منزل و یا مکان شما می آیند شما مایل هستید که بهترین خدمات را با قیمت مناسب و به صرفه به شما ارائه دهند. در این قسمت ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که وظایف این تعمیرکاران چیست:

-ضمانت خدمات تعمیرات

-استفاده از قطعات یخچال اورجینال

-خدمات رسانی سریع به محل شما

-کیفیت تعمیرات تخصصی

-تعمیرات با قیمت منصفانه و مقرون به صرفه

تعمیرات یخچال فریزر تمامی برندهای ایرانی و خارجی

-تعمیرکاران یخچال ماهر با تجربه و حرفه ای

-خدمات تعمیرات یخچال در محل شما

– ارائه خدمات تعمیر یخچال شبانه روزی

– خدمات تعمیرات یخچال فوری در سراسر تهران

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در منزل

در اینجا به نکات مهم دیگری اشاره می کنیم که دانستن آن برای شما اهمیت خواهد داشت:

تعمیرات یخچال فریزرهای داخلی و خارجی حساسیت بالایی دارد و حتما باید به متخصص فن سپرده شود. کوچک ترین سهل انگاری در این کار باعث می گردد که یخچال شما عملکرد مناسب نداشته و آسیب ببیند و چه بسا دوباره خراب شود.

نکته ی دیگر آن که درست است که ما قیمت مقرون به صرفه را می پسندیم اما این کار نباید مانع از این شود که از تعمیرکاران مجرب استفاده نکنیم فقط به این دلیل که دستمزد بالایی دارند. گاهی لازم است که قیمت را فدای کیفیت کار و تعمیرات خوب نماییم.

متخصصینی که به منزل شما می آیند بایستی دانش کافی و تخصص لازم را در شناخت قطعات مختلف یخچال داشته. عملکرد این قطعات را به خوبی بشناسند.

استفاده از قطعات اصلی  و اورجینال برای تعمیرات یخچال یکی از موارد مهم می باشد زیرا قطعات غیر اورجینال ممکن است مجددا باعث خرابی یخچال شما گردند.تجربه و مهارت تعمیرکار یخچال نیز نقش مهمی در کیفیت تعمیرات انجام شده خواهد داشت.

تعمیرکاری که تجربه ی بالایی در امر تعمیر یخچال های مختلف دارد با دقت و تیزبینی بالا،  تمام عیوب یخچال شما را شناسایی کرده. و تعمیر خواهد نمود زیرا ایرادات به ظاهر کوچک هستند که در نهایت به خرابی یخچال شما منجر می شوند.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در منزل

تعمیر شبانه روزی یخچال در منزل

نکته ی بسیار مهم در تعمیر یخچال فریزر یا ساید بای ساید فوریت تعمیر است. زیرا که خرابی یخچال فریزر دردسر های زیادی از جمله خرابی مواد غذایی به همراه دارد. از طرفی حمل یخچال کار بسیار دشواری است و بسیار پردردسر. به همین دلایل ما در سورنا سرویس خدمات تعمیر یخچال فریزر خود را به نحوی اجرا میکنیم که در تمام طول شبانه روز اگر یخچال شما دچار مشکل شد تکنسین های ما آماده خدمت رسانی هستند. متخصصین سورنا سرویس در کوتاه ترین زمان به محل شما می رسند و تمام خدماتی که انجام می شوند دارای ضمانت می باشند. که شامل قطعات تعویضی هم می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

نمایندگی های ما تمام مناطق شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران فعال می باشند و آماده ی خدمت رسانی.

تعمیر یخچال و ساید بای ساید نیازمند دانش فنی و تجربه بسیار است. استفاده از تعمیرکاران کم تجربه تر ممکن است باعث پیش آمدن خسارات بیشتر شود. کارشناسان ما در سورنا سرویس دارای مدرک معتبر و تجربیات بالا هستند و سال ها در زمینه خدمات تعمیر یخچال فعالیت داشته و بسیار قابل اعتماد اند. شما می توانید ابتدا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید، کارشناسان تلفنی ما ابتدا شرحی از مشکل پیش آمده را از شما می پرسند چنانچه مایل بودید متخصصین ما اعزام می شوند.

لازم به ذکر است که تعمیر یخچال فریزر فرایند سخت و دقیقی است که گاها نیاز به تعویض قطعات دارد به همین منظور مشاوره ی ما برای شما به صورت شبانه روزی انجام می شود اما در صورت لزوم به تعویض قطعات تکنسین نیاز به استعلام روز قیمت ها دارد و اعزام نیرو از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب انجام می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران

هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر

واضح است که از قبل نمی توان قیمتی را برای تعمیر یخچال شما ارائه داد. چراکه باید در ابتدا تعمیرکاران بدانند که چه قطعه و یا قسمتی از یخچال شما مشکل دارد. در نهایت قیمت آن قطعه را به شما اعلام نمایند. البته دستمزد تعمیر کار نیز بر این قیمت افزوده می گردد. همچنین باید گفت که هزینه ی این تعمیرات به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. البته گاهی اوقات اگر در مورد خرابی یخچال و یا قطعات آسیب دیده ی آن به متخصصین بگویید ممکن است قیمت تقریبی تعمیر یخچالتان را به شما اعلام کنند. قسمت های مختلف یخچال که ممکن است آسیب ببینند عبارتند از:

موتور یخچال

کمپرسور یخچال

فن یخچال

یخ ساز

برد یخچال: برای تعمیر برد یخچال کلیک کنید.

و سایر قطعات.

خدمات تعمیر یخچال فریزر.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید دوو

تعمیرکار یخچال فریزر شبانه روزی

بدون شک مجموعه ما دارای بهترین تعمیرکاران با دانش فنی کافی است که به عنوان تعمیرکار یخچال فریزر به صورت شبانه روزی کار میکنند.

تعمیرکاران ما تمام قطعات و لوازم مود نیاز را تا منزل مشتری خواهند برد و نیازی به جا به جایی دستگاه برای تعمیرات نخواهید داشت.

متخصصین سورنا سرویس قادر به تعمیرات تمامی برندهای یخچال فریزر هستند و یخچال شما از هر برندی که باشد میتوانید با خیال راحت تعمیرات آن را به تیم ما بسپرید.

نکات مهم در انتخاب تعمیرکار یخچال فریزر

یک تعمیرکار یخچال فریزر باید در کار خود متخصص باشد. برای اینکه یک تعمیرکار مناسب و متخصص برای تعمیر یخچال فریزر پیدا کنید میتوانید از چندین طریق اقدام نمایید.

در قدم اول برخی از افراد با پرس و جو از اشخاصی که می شناسند اقدام به انتخاب تعمیرکار برای تعمیر یخچال فریزر به صورت شبانه روزی میکنند.

در قدم بعدی بهترین گزینه جستجو در اینترنت است. شما با یک سرچ ساده می توانید سایت های بسیاری را در این زمینه پیدا کنید. در حوزه تعمیرات بهتر است به سایت های معتبر رجوع کنید.

استفاده از این وبسایت ها این امکان را به شما میدهد که در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین تعمیرکار یخچال فریزر شبانه روزی را پیدا نمایید.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی با گارانتی

گارانتی تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیرات یخچال فریزر نیاز به تجربه زیادی دارد و باید مجموعه ای را برای این کار انتخاب کنید که از سابقه و تجربه کافی در این زمینه برخوردار  باشد.

تمامی قطعات استفاده شده توسط ما در زمینه تعمیرات یخچال دارای ضمانت می باشند و ما قطعات تعمیر شده را گارانتی می کنیم.

تعمیرات یخچال فریزر به شکل شبانه روزی توسط ما به بهترین و دقیق ترین شکل انجام میشود و ما تمامی  خدمات خود را ضمانت میکنیم.

ایاب و ذهاب برای تعمیر یخچال فریزر به چه شکل است؟

خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در 90 درصد مواقع در منزل مشتری انجام میگیرد. به ندرت اتفاق می افتد که برای انجام تعمیرات نیاز به جا به جایی دستگاه باشد.

هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب تعمیر یخچال فریزر نیز کاملا اقتصادی می باشد و توسط اتحادیه محاسبه شده است.

هزینه این ایاب و ذهاب  تا حد زیادی به موقعیت محل زندگی شما نیز بستگی دارد.

تعمیر یخچال فریزر به صورت شبانه روزی در منزل

قطعا همه ما تمایل داریم تعمیرات دستگاهمان بدون جا به جایی و در محل انجام شود. تعمیرکاران ما در کمترین زمان به منزل شما اعزام می شوند و تمامی خدمات مربوط به تعمیرات را در حضور شما انجام خواهند داد.

در این صورت  دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه و پرداخت هزینه های اضافی برای حمل آن به تعمیرگاه را نخواهید داشت. از آن گذشته با تعمیرات یخچال فریزر در محل دیگر دستگاه شما بر اثر جا به جایی دچار آسیب دیدگی نمیشود.

بدون شک با سپردن تعمیرات دستگاه خود به تیم ما بهترین خدمات را دریافت کرده و خیالتان از همه جهات راحت خواهد بود.

خدمات پس از فروش تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

 تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی سورنا سرویس از خدمات پس از فروش معتبر برخوردار است. در صورتی که پس از اتمام تعمیرات دوباره در بخشی  که تعمیرات آن انجام شده مشکلی مشاهده کردید می توانید با ما تماس گرفته تا به بررسی آن بپردازیم.

همچنین این تضمین را به شما میدهیم که خدمات تعمیر یخچال فریزر توسط مجموعه سورنا سرویس با بهره گیری از بهترین و به روز ترین تجهیزات و ابزارها انجام میشود و قطعاتی که در زمینه تعمیرات استفاده می شوند همگی از قطعات اصلی و با کیفیت هستند.

شما میتوانید در صورت بروز هر مشکلی با کارشناسان ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و مشکل خود را با آن ها مطرح کرده تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی به چه صورت است؟

یکی از پرسش هایی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند هزینه تعمیرات یخچال فریزر به صورت شبانه روزی است.

این اطمینان را به شما میدهیم که در سورنا سرویس هیچ مبلغ اضافی از مشتری دریافت نمیگردد و تمام هزینه ها به صورت یک فاکتور مشخص به شما عزیزان ارائه میشوند و همه فرآیند کار ما کاملا شفاف سازی شده است.

تمامی هزینه ها طبق نرخ اتحادیه محاسبه میشود و تعمیرکاران ما در این مورد دقت کافی را به خرج میدهند تا هیچ اشتباهی صورت نگیرد.

سخن پایانی

شرکت ما سال هاست که در زمینه ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر به صورت شبانه روزی فعالیت میکند و از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران در این زمینه بهره میبرد.

متخصصین ما در اولین قدم اقدام به عیب یابی یخچال فریزر شما میکنند و پس از آن با توجه به مشکل ایجاد شده تعمیرات آن را انجام میدهند.

این اطمینان را میدهیم که تعمیرات دستگاه شما به بهترین نحو و با استفاده از قطعات اصلی انجام خواهد شد و پس از اتمام تعمیرات میتوانید تا مدت ها از یخچال خود استفاده کنید.

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی مجموعه  سورنا سرویس همین حالا تلفن را برداشته و با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای استفاده از خدمات سورنا سرویس می توانید با شماره ۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیر در سایت را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

بله تمام قطعات شامل ضمانت ۶ ماهه هستند که به همراه فاکتور ارائه می شوند.

بعد از اتمام تعمیر و تست نهایی فاکتور به همراه گارانتی تحویل شما داده می شود و می توانید هزینه را به حساب شرکت واریز کنید.

تمامی هزینه ها با توجه به نرخ محاسبه شده توسط اتحادیه حساب می شوند و بستگی به نوع خرابی و قطعات تعویضیی دارد و نرخ معینی نمی شود گفت.

در صورت بروز خرابی ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و آنها شمارا راهنمایی می کنند که اقدامات اولیه جهت تشدید نشدن خرابی و جلوگیری از فاسد شدن غذا ها را انجام دهید، در صورت نیاز به حضور تکنسین و درخواست شما در کوتاه ترین زمان تکنسین به منزل شما اعزام می شود.

11 دیدگاه در “تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

  1. نازنین گفت:

    ممنون از سایت خوبتون🙏

  2. محمد گفت:

    ببخشید فیلتر آب یخچال یه وقت هایی کند میشه فشار آبش، دلیلش چیه؟

    1. ohadi گفت:

      سلام، اگر مطمعنید که مخزن یخچالتون پر هستنش مشکل میتونه از گرفتگی یا انسداد فیلتر باشه یا و یا شیر ورودی یخچال کامل باز نباشه، همچنین اگر دمای فریزرتون کمتر از درجه استاندارد باشه باعث یخ زدن آب توی لوله ها میشه که میتونید به راحتی یخ را آب کنید.

  3. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر علت یخ یزدگی مواد غذایی موجود در یخچال چیه؟

    1. ohadi گفت:

      با سلام، دلیلش میتونه از ترموستات یا کمپرسور یخچال باشد که حتما باید سریع بررسی شود ممکنه باعث سوختن کمپرسور شود.

  4. محمد گفت:

    ایا شما در خارج از تهران هم سرویس ارائه میدهید؟؟؟

    1. ohadi گفت:

      سلام، خیر متاسفانه فعلا فقط در مناطق تهران سرویس داریم.

  5. خسرو شاهوردی گفت:

    آقا واقعا دمتون گرم. کارتون درسته

  6. علی علیزاده گفت:

    ممنون از اطلاعات کاملتون انشالا مزاحمتون خواهیم شد

  7. بهناز گفت:

    ببخشید برای تعمیر یخچال کلور چقدر طول میکشه تعمیرکار رو بفرستید؟

  8. نگار گفت:

    سلام، فیلتر یخچال چند وقت یه بار باید عوض بشه؟ یخچال ما آبش بدمزه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *