تعمیرات

تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران

تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران

 

تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ یکی از خدماتی است که احتمال دارد در طول استفاده از این دستگاه حداقل یک بار به آن نیاز پیدا کنید. این یخچال فریزر یکی از بهترین یخچال های موجود در بازار به شمار میرود که با استفاده از بهترین قطعات ساخته شده است. با این وجود ممکن است مثل هر یخچال دیگری خراب شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند.

در صورتی که یخچال فریزر بلومبرگ منزل شما به درستی کار نمی کند برای تعمیرات آن می توانید با مجموعه سورنا سرویس تماس بگیرید. پس از دریافت تماس شما در اسرع وقت تعمیرکارانی برای رفع این مشکل به منزل شما اعزام می شوند.

هزینه تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران

 

تعرفه تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران بر اساس نوع خرابی و سن آن می تواند متفاوت باشد. در ابتدا باید دستگاه شما عیب یابی شود تا بتوان تعرفه تعمیرات آن را مشخص کرد.

از آن گذشته قطعات تعویضی این یخچال نیز دارای قیمت های مختلفی هستند و بر اساس نوع قطعه ای که عوض می شود تعرفه های تعمیرات نیز متفاوت خواهد بود. خوشبختانه قیمت تعمیرات این یخچال فریزر در مجموعه سورنا سرویس بسیار مناسب است و هیچ گونه مبلغ اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در منزل

 

یکی از خدمات سورنا سرویس در تهران تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در منزل است. استفاده از این خدمات مزایای بسیاری برای شما دارد.

با بهره گیری از این خدمات دیگر نیازی ندارید که دستگاه را تا تعمیرگاه جا به جا کنید و هزینه های اضافی برای این کار پرداخت نمایید. از آن گذشته دیگر آسیب های ناشی از انتقال،  یخچال منزل شما را تهدید نمی کند.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

چه کارهایی کنیم تا کمتر به تعمیر یخچال بلومبرگ نیاز داشته باشیم؟

 

نظافت منظم

نظافت منظم یخچال فریزر بلومبرگ می تواند کمک شایانی به افزایش طول عمر آن کند. تمامی قسمت های دستگاه مانند قفسه ها، درب، سطوح بالایی و … باید به طور کامل تمیز شوند.

تنظیم صحیح دما

تنظیم دمای مناسب برای یخچال در افزایش طول عمر و عملکرد آن تاثیر زیادی دارد. دمای مناسب این دستگاه در بازه ای بین 0-5 درجه سانتی‌گراد می باشد. در قسمت فریزر نیز دمای مناسب بین -18 تا -15 درجه سانتی‌گراد  است.

استاده از منابع انرژی پایدار

برای اینکه مصرف برق یخچال را کاهش دهید بهتر است آن را در مکانی قرار دهید که به دور از تابش نور خورشید باشد تا دمای آن تغییر نکند. استفاده از یک مدل با رتبه انرژی A+ یا بالاتر می تواند در زمینه مصرف بهینه انرژی بسیار سودمند عمل کند.

استفاده درست از یخچال

از یخچال فریزر بلومبرگ به طرز صحیحی استفاده کنید و آن را به صورت مرتب چک نمایید. در زمانی که قصد قرار دادن مواد غذایی را درون یخچال دارید بهتر است تاریخ انقضاء آن ها را بررسی کنید.

رایج ترین ارورهای یخچال فریزر بلومبرگ

ارور های یخچال بلومبرگ

در این بخش قصد داریم رایج ترین ارورهای یخچال فریزر بلومبرگ را بررسی کنیم:

ارور E0  یخچال بلومبرگ

ارور E0 یکی از رایج ترین ارورهای این دستگاه است. این خطا هنگامی در صفحه نمایش دستگاه مشاهده می شود که فن و کمپرسور به شکل پشت سر هم و همیشگی در حال کار کردن باشند. علت وقوع این مشکل به این خاطر است که دمای یخچال نسبت به حالت نرمال خود کاهش پیدا کرده است و فن و کمپرسور به صورت مدام در حال کار کردن می باشند تا زمانی که این دما به حالت نرمال خود برسد.

ارور E2 یخچال بلومبرگ

ارور E2 از دیگر ارورهای یخچال فریزر بلومبرگ است که در مواقعی نمایش داده می شود که سنسور اواپراتور دچار مشکل شده باشد. برای رفع این خطا باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

ارور E3 یخچال بلومبرگ

زمانی که سنسورهای یخچال با مشکل مواجه شده باشند این ارور نمایش داده می شود. در این حالت کمپرسور دستگاه مجددا شروع به کار کردن بیش از حد میکند تا مشکل سنسورها را حل کند. اگر این فرایند ادامه پیدا کند برای کمپرسور نیز مشکل ایجاد خواهد شد.

ارور E4 یخچال بلومبرگ

هنگامی که در المنت دیفراست مشکلی به وجود می آید این خطا نمایش داده می شود. برای حل این مشکل بهترین کار کمک گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه است.

ارور E8 یخچال بلومبرگ

این خطا ممکن است در یخچال های ساید بای ساید بلومبرگ به دفعات زیاد نمایش داده شود. دلیل ایجاد این ارور خرابی سنسور یخساز دستگاه است.

ارور E9 یخچال بلومبرگ

همچنین ارور E9 از دیگر خطاهای شایع این دستگاه است که به خرابی موتور یخساز مرتبط می باشد.

ارور E10 یخچال بلومبرگ

هنگامی که در فلکسی زون یخچال مشکلی ایجاد می شود این ارور نمایش داده خواهد شد که برای رفع آن به یک تعمیرکار متخصص نیاز است.

ارور E1 یخچال بلومبرگ

ارور E1 در مواقعی نمایش داده می شود که در سنسور اواپراتور یخچال فریزر بلومبرگ مشکلی وجود دارد.

چرا سورنا سرویس را برای تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ انتخاب کنم؟

 

ممکن است این پرسش به ذهنتان خطور کند که چرا باید سورنا سرویس را برای تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ در تهران انتخاب کنیم. استفاده از خدمات ما در این زمینه مزایای زیر را برای شما در پی خواهد داشت:

قیمت های مناسب

استفاده از قطعات اصلی

تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده

امکان ارائه خدمات در محل

اعزام تعمیرکاران به محل در کمترین زمان ممکن

امکان دریافت مشاوره از کارشناسان سورنا سرویس

 

برای دریافت خدمات سورنا سرویس در زمینه تعمیر یخچال فریزر بلوبرگ در تهران کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *