مطالب آموزشی

تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس

تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس
5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس

 

همانطور که میدانید سامسونگ یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کننده های یخچال به شمار میرود. یخچال های ساخت این برند از امکانات و کیفیت زیادی برخوردار هستند اما آن ها نیز مانند هر یخچال دیگری ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

سورنا سرویس نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس است. اگر ساکن این منطقه از تهران هستید میتوانید تعمیرات یخچال سامسونگ خود را با اعتماد کامل به دستان ما بسپارید. در صورتی که ساکن تهرانپارس هستید و یخچال فریزر سامسونگ شما دچار خطا و مشکل شد می توانید با شماره 77859061 تماس بگیرید. کارشناسان ما ابتدا به صورت تلفنی و رایگان شمارا راهنمایی می کنند برای رفع مشکل و در صورت لزوم زیر ۱ ساعت در محل شما حضور می یابند تا برای رفع مشکل در محل اقدام کنند.

تعمیر یخچال دوقلو سامسونگ در تهرانپارس

 

تعمیر یخچال دو قلو سامسونگ در تهرانپارس نیز از دیگر خدمات مجموعه ما است. یخچال های دو قلو تقریبا مشابه یخچال های فریزر هستند با این تفاوت که فریزر و یخچال آن ها به صورت مجزا از یکدیگر قرار گرفته اند.

نکته مهم این است که اگر یکی از این دستگاه ها دچار نقص شود به دستگاه دیگر آسیب نمیرساند. به عنوان مثال اگر یخچال خراب شود برای پیدا کردن علت آن تنها قسمت یخچال را بررسی می کنند.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در تهرانپارس

تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

 

یخچال فریزر سامسونگ نیز میتواند به دلایل زیادی دچار مشکل شود. از میان این دلایل میتوان به مواردی مانند صدا دادن موتور، روشن نشدن دستگاه، خراب شدن آب سرد کن و بیش از اندازه سرد کردن یخچال اشاره کرد.

در صورت مشاهده هر گونه مشکل در یخچال فریزرهای سامسونگ در منطقه تهرانپارس کافیست با مجموعه ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکاران خود را به محل زندگی شما اعزام کنیم.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

 

تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ یک کار بسیار تخصصی است و تعمیرکار مورد نظر باید به طور کامل با این دستگاه آشنایی داشته باشد.

یخچال های ساید بای ساید وزن سنگینی دارند و به همین علت جا به جایی آن ها بسیار سخت است. بهترین گزینه برای حل مشکل خرابی این یخچال ها استفاده از گزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در منزل است.

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس در منزل

 

شما با تماس با مجموعه سورنا سرویس میتوانید از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس استفاده کنید. با استفاده از این خدمات دیگر نیاز به جا به جایی دستگاه نخواهید داشت و تمامی پروسه تعمیرات در محل زندگی شما انجام میشود.

عدم انتقال یخچال به تعمیرگاه تا حد زیادی هزینه های شما را کاهش میدهد. از آن گذشته دیگر با مشکلاتی از قبیل آسیب دیدگی دستگاه در زمان جا به جایی مواجه نخواهید شد.

 

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

مشکلات رایج یخچال سامسونگ

یخچال های سامسونگ به دلایل مختلفی ممکن است خراب شوند. در ادامه مطلب به رایج ترین دلایل خرابی این دستگاه ها میپردازیم:

خرابی یخساز

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر خرابی یخساز است. خرابی یخساز به دلایل مختلفی میتواند رخ داده باشد که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند خرابی قطعات الکتریکی، مسدود شدن فیلتر و وجود مشکل در دکمه یخساز اشاره کرد.

سر و صدای زیاد یخچال

در برخی مواقع سر و صدای دستگاه طبیعی است اما بعضی اوقات این سر و صدا از حد نرمال خارج میشود. در بیشتر مواقع علت بروز این مشکل وجود نقص در موتور فن اواپراتور است که ممکن است در اثر فرسودگی اتفاق افتاده باشد. بخش های دیگری مانند فن و کمپرسور نیز میتوانند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشند.

خنک نکردن یخچال

خنک نکردن یخچال سامسونگ

مواردی مانند وجود مشکل در لاستیک دور درب یا درب میتوانند در خنک نکردن یخچال موثر باشند. لازم به ذکر است که بخش هایی مانند  کمپرسور و رله کمپرسور نیز میتوانند در بروز این مشکل دخیل باشند.

نشتی دستگاه

مشکل نشتی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال رخ دهد. در برخی مواقع این نشتی میتواند بر اثر مسدود شدن لوله تخلیه اتفاق بیفتد. وجود خرابی در لاستیک درب یخچال نیز میتواند باعث بروز این مشکل شود.

بوی بد یخچال

همچنین بوی بد یخچال یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد آن را تجربه می کنند. عواملی مثل قرار دادن غذا بدون درب و عدم نظافت یخچال میتوانند باعث بروز این مشکل شوند.

بسته نشدن درب دستگاه

چفت نشدن درب دستگاه از مشکلاتی است که باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام نمایید به دلیل اینکه میتواند مشکلات دیگری را در دستگاه ایجاد کند. تراز نبودن یخچال میتواند یکی از علت های بسته نشدن درب آن باشد.

داغ شدن بدنه

گرم شدن بدنه برخی از مدل های یخچال های جدید میتواند امری طبیعی باشد البته تا زمانی که این گرما بیش از اندازه نشود. در این مواقع ممکن است موتور یا کمپرسور دچار مشکل شده باشند. زمانی که کمپرسور خراب میشود میتواند باعث داغ شدن بدنه یخچال گردد.

روشن نشدن لامپ دستگاه

خاموش ماندن لامپ یخچال میتواند به دلیل سوختن آن رخ داده باشد. دلایل دیگری مانند خراب شدن سوئیچ درب و برد الکترونیکی نیز میتوانند باعث بروز این مشکل شوند.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

 

سخن آخر

 

مجموعه سورنا سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس به شمار میرود. این مجموعه متشکل از  با سابقه ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران است که میتوانند در کمترین زمان مشکل دستگاه شما را پیدا کرده و آن را رفع کنند. برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال سامسونگ در منطقه تهرانپارس کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “تعمیر یخچال سامسونگ در تهرانپارس

  1. زینب گفت:

    سلام از زیر یخچال آب میره چه مشکلی داره؟

    1. سورنا سرویس گفت:

      با سلام ممکن هست مشکل از لاستیک ها باشه و یا فیلتر ها باید بررسی شه توسط کارشناس میتونید تماس بگیرید، تلفنی بهتر میتونیم کمکتون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *