سورنا سرویس
5/5 - (3 امتیاز)
تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران توسط سورنا سرویس

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

تعمیر ماشین ظرفشویی در مناطق شرق تهران

پانل های کنترل در جدیدترین ماشین های ظرفشویی می تواند ترسناک به نظر برسد. آنها دارای تعداد زیادی شماره ، دکمه های فشاری و سایر ویژگی ها هستند که به این دلیل تعمیر دستگاه بسیار سخت به نظر می رسد. تعمیر این ماشین ها  در واقع آن قدر سخت نیست. ماشین های ظرفشویی در طراحی اولیه در دو دهه گذشته تغییر چندانی نکرده اند. شما می توانید اکثر خرابی های ماشین ظرفشویی را خودتان تعمیر کنید و ما در این مقاله نکاتی را برای سرویس و نگهداری خود انجام دهید. به همین علت تعمیر آن به راحتی با توجه به نمایندگی های مختلف از حمل در شرق تهران به راحتی انجام می‌شود.

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در شرق تهران 

ماشین ظرفشویی، یکی از وسایل الکترونیکی مهم در خانه هاست. اگر ماشین ظرفشویی شما در شرق تهران از کار افتاده است، بهتر است برای تعمیر آن به تعمیرکار ماهر و مجربی مراجعه کنید.

اولین قدم برای تعمیر ماشین ظرفشویی، تشخیص خرابی است. اگر ماشین ظرفشویی شما در شرق تهران علائم خاصی نشان می دهد، مثل عدم قابلیت شستشوی صحیح، عدم خشک شدن ظروف و یا تولید صداهای ناشی از عملکرد نامناسب، بهتر است به زودی به تعمیرکار مراجعه کنید.

در شرق تهران، تعداد زیادی تعمیرکار ماشین ظرفشویی وجود دارد. برای انتخاب بهترین تعمیرکار، می توانید از نظرات و بازخوردهای دیگر مشتریان قبلی آن تعمیرکار استفاده کنید. همچنین می توانید از سایت های معتبری که درباره تعمیرکاران ماشین ظرفشویی در شرق تهران اطلاعات مفیدی ارائه می دهند، بهره بگیرید.

از مزایای تعمیر ماشین ظرفشویی این است که آن را از دست نمی دهید و نیازی به خرید ماشین جدید نیست. همچنین، با تعمیر آن، می توانید هزینه های خود را نسبت به خرید ماشین جدید کاهش دهید.

در نهایت، پس از تعمیر ماشین ظرفشویی، بهتر است از تعمیرکار اطلاعات لازم برای استفاده درست و صحیح از ماشین ظرفشویی را دریافت کنید. به عنوان مثال، شیوه شستشوی درست و استفاده از مواد شوینده مناسب، می تواند عمر

تعمیرکار ماشین ظرفشویی

ویژگی های تعمیرگاه ماشین ظرفشویی در تهران

قطعات ماشین ظرفشویی از جمله مهم ترین قطعات یدکی هستند که در سطح بازار ایران به بر آسای مدل هایشان یافت می شوند. مشاهده اولین اخطار و تعمیر  که اغلب آسان تر و کم هزینه تر از تعمیرات یک سرویس کلی و  حرفه ای است. اگر هنوز مطمئن نیستید که قطعه ای هنوز قابل استفاده است، آن را از ماشین ظرفشویی خارج کرده و برای تست نزد یک متخصص ببرید. سپس می توانید بر اساس برآورد تعمیر، تصمیم بگیرید که آیا قطعه جدیدی بخرید یا قطعه قدیمی را تعمیر کنید. تعمیرگاه ماشین ظرفشویی در شرق تهران با داشتن متخصصان خاص خود به راحتی می ‌توانند مشکل ماشین شما را پیدا کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران با گارانتی

ماشین ظرفشویی معمولاً با برق 115 یا 120 ولت کار می کند. آبی که آنها استفاده می کنند مستقیماً از آبگرمکن می آید و فاضلاب به لوله تخلیه سینک تخلیه می شود. همچنین ماشین ظرفشویی به منبع آب سرد متصل نیست. برای بهترین نتیجه تمیزی ظرف، کنترل دمای آبگرمکن را روی حداقل 140 درجه فارنهایت تنظیم کنید. آب سردتر از این معمولاً ظروف را تمیز نمی کند، مگر اینکه ماشین ظرفشویی شما مدل جدیدتری باشد که آب ورودی را از قبل گرم می کند. قطع کننده آب برای ماشین ظرفشویی معمولاً در زیر سینک مجاور قرار دارد.

به علت تکنولوژی پیچیده ای که در طراحی این ماشین ها وجود دارد درصورتی که نیاز به تعمیر باشد باید از متخصصان بنام و مطمئن استفاده کرد. نمایندگی ها و تعمیر کارتنی که دارای گارانتی بعد از تعمیر هستند از مورد اعتماد ترین ها بوده و می توانید از آنها برای خدمات استفاده کنید. ‌در واقع ضمانت نامه این تعمیرگاه ها به معنی حرفه ای بودن آنها است. البته تعمیر ظرفشویی در شرق تهران که با گارانتی صورت می‌گیرد به علت خدمات خاص خود درمیان مشتریان اعتبار زیادی کسب دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران در محل

 از آنجایی که ماشین ظرفشویی هم به سیستم لوله کشی و هم به سیستم برق متصل است، هنگام کار بر روی این دستگاه باید هر دو سیستم را در نظر بگیرید. قبل از انجام هر کاری روی ماشین ظرفشویی، مطمئن شوید که دستگاه از پریز برق جدا یا برق دستگاه قطع باشد و فیوز را بردارید. یا قطع کننده مدار را که مدار را در پانل ورودی اصلی یا پانل جداگانه کنترل می کند، خاموش کنید. جریان آب ماشین ظرفشویی را در هنگام خاموش شدن در زیرزمین یا فضای خزیدن زیر آشپزخانه قطع کنید. به همین دلالیل بیشتر تعمیرکاران برای تعمیر این وسایل در محل حاضر می‌شوند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل بدین گونه است که شما با تماس به نمایندگی یا تعمیرگاه مورد نظر مشکل ماشین را مطرح و آنها کارکنان مجرب خود را برای بررسی اعزام می‌کند. درصورتی که مشکل جدی نباشد در محل رفع می‌گردد. اما اگر جدی باشد، باید به تعمیرگاه فرستاده می‌شود.

خدمات سورنا سرویس برای تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران

سورنا سرویس یک شرکت خدماتی است که تعمیر ماشین ظرفشویی را به شکل کاملا جدی و مجرب انجام می‌دهد. داشتن گارانتی بعد از تعمیر گواهی کارکرد عالی این شرکت است. در قسمت زیر مراحلی که یک تعمیر کارد سورنا سرویس برای تعمیر ماشین ظرفشویی در محل انجام می‌دهد آمده است.

مرحله 1:

بررسی می کند  تا مطمئن شود ماشین  برق دریافت می کند. اگر دستگاه به پریز برق وصل می شود، سیم، دوشاخه و پریز را بررسی  تا مطمئن شده که به درستی کار می کنند. سوئیچ کنترل کننده پریز را نیز بررسی و تا از روشن بودن آن مطمئن خواهند شد. اکثر ماشین های ظرفشویی داخلی مستقیماً به مدار متصل می شوند. پانل ورودی اصلی را از نظر فیوز سوخته یا قطع کننده مدار بررسی کرده و مدار را بازیابی می‌کنند. اگر خانه شما قدیمی است، ماشین ظرفشویی ممکن است به یک پانل ورودی جداگانه متصل شود. در این پنل به دنبال فیوز یا قطع کننده سوخته بوده و مدار را بازیابی می‌کنند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در شرق تهران فوری در محل

مرحله 2:

اگر مدار در حال دریافت برق باشد و پریز دیوار توسط یک کلید کنترل شود، ممکن است سوئیچ معیوب باشد. سوئیچ را با یک تستر ولتاژ تست می‌کنن . صفحه پوشش سوئیچ را برداشته و یک پروب تستر را روی یک ترمینال و پروب دیگر را روی ترمینال دیگر قرار می دهید. در صورتی که لامپ تستر روشن شود، سوئیچ کار می کند. اگر روشن نشد سوئیچ معیوب است. سوئیچ را با یک سوئیچ جدید از همان نوع تعویض کنید.

مرحله 3:

مطمئن شده که درب محکم بسته شده است. ماشین ظرفشویی تا زمانی که قفل به درستی درگیر نشود کار نمی کند. برای بررسی چفت، درب را می‌بندن . سپس، همچنان که ضامن بسته را فشار و دکمه کنترل را در موقعیت روشن قرار می دهید. اگر ماشین ظرفشویی کار می کند، قفل آن معیوب است و باید تمیز، سفت یا تعویض شود.

مرحله 4:

مطمئن شده که آب روشن است و دمای آب به اندازه کافی بالا است. خرابی آبگرمکن می تواند جریان آب به ماشین ظرفشویی را متوقف کند. آب داغ را در سینک آشپزخانه یا حمام تست می‌کنن . اگر بتوانید آب گرم بکشید، ممکن است آبگرمکن مقصر نباشد.

مرحله 5:

مطمئن شوید که کنترل‌های کنترل پنل به درستی تنظیم باشند. کنترل‌های دکمه‌ای جدیدتر می‌توانند بسیار حساس باشند. اطمینان حاصل کنید که دکمه ها در موقعیت خود محکم فشرده باشند.

سخن پایانی

سورنا سرویس یکی از بهترین نمایندگی های سرویس و خدمات تعمیر وسایل الکترونیکی مانند لباسشویی و ظرفشویی است که تا الان به علت خدمات عالی اعتبار زیادی دارد. از این جهت می توانید به تکنسین های ما اعتماد کنید و اگر به تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

سوالات متداول

خدمات ما در سورنا سرویس شبانه روزی می باشند و ایام تعطیل هم میتوانید با ما برای درخواست خدمات و یا مشاوره رایگان تماس بگیرید، برای درخواست می توایند فرم داخل سایت را پر کنید یا با شماره ۰۲۱۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید.

سورنا سرویس در تمام مناطق شهر تهران ، شرق ، غرب، شمال، جنوب و مرکز آماده خدمت رسانی به شما دوستان است. همچنین نیروهای ما در شهر کرج نیز آماده خدمت رسانی می باشند.

تمامی هزینه ها در سورنا سرویس با توجه به نرخ تعیین شده توسط اتحادیه می باشد و بستگی به نوع تعمیر و قطعات تعویضی متغیر است.

در صورت میل به کنسلی در صورتی که تکنسین در محل شما حضور داشت تنها کافیست هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت کنید و اگر تکنسین هنوز در محل حاضر نبود با تماس با کارشناسان ما می توانید درخواست را لغو کنید.

بله تمامی خدمات ما شامل ضمانت ۶ ماهه و پشتیبانی دائمی می باشند.

تماس با ما سورنا سرویس

2 دیدگاه در “تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران

  1. فاطمه گفت:

    ببخشید تعمیر ماشین ظرفشویی بوش هم انجام میدین؟

    1. ohadi گفت:

      بله انجام میدیم میتونید با شماره های موجود تو سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *