سورنا سرویس
Rate this post
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در پونک

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در پونک

 

سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال و ساید بای ساید در پونک آماده خدمت رسانی شبانه روزی به ساکنین این منطقه می باشد. نمایندگی ما تمامی خدمات مربوط به تعمیر، تعویض قطعات و سرویس انواع یخچال ها را در پونک ارائه میدهد.

ما با سال ها سابقه درخشان در زمینه تعمیرات یخچال و استفاده از کادری مجرب خدمات تعمیر یخچال و ساید بای ساید را به بهترین شکل ممکن و در اسرع وقت انجام میدهیم.

 اگر دستگاه شما دارای گارانتی نیست یا تاریخ آن به اتمام رسیده است نگران نباشید کافیست برای ثبت سفارش تعمیرات آن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

5 دلیل که مجموعه سورنا سرویس را از مجموعه های دیگر متمایز میکند.

1.تمامی تعمیرات انجام شده توسط تیم ما از ضمانت برخوردار هستند.

  1. ما برای زمان شما ارزش زیادی قائل هستیم و به محض تماس تعمیرکاران ما به محل زندگی شما اعزام میشوند.

3.همه قطعاتی که توسط پرسنل ما مورد استفاده قرار میگیرند از قطعات اصلی و با کیفیت هستند.

4.در طول دوره ضمانت تعمیرات نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نمی باشد.

5.تمامی تعمیرکاران ما مجرب و دارای سابقه طولانی در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر هستند.

هزینه تعمیر یخچال فریزر در پونک

هزینه تعمیر یخچال فریزر در پونک تهران

همانطور که واقف هستید خرابی یخچال مسئله ای است که به یکباره اتفاق می افتد و ممکن است که در آن برهه از زمان توان مالی لازم برای پرداخت هزینه های تعمیرات آن وجود نداشته باشد. متاسفانه تعرفه تعمیر یخچال فریزر در پونک عدد ثابتی ندارد به دلیل اینکه یخچال های فریزر به علت های زیادی دچار خرابی می شوند که هزینه رفع هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است.

از طرفی ممکن است یخچال به تعویض قطعات احتیاج داشته باشد که در این مواقع قیمت قطعه تعویض شده بر تعرفه تعمیرات تاثیر مستقیمی خواهد داشت. برای تعیین قیمت تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در پونک در ابتدا باید دستگاه شما عیب یابی شود.

مشکلات حاد مشاهده شده در یخچال فریزر

در این بخش از مطلب حادترین مشکلاتی که ممکن است  برای یخچال های فریزر پیش بیاید را بیان میکنیم:

خرابی لاستیک

در اطراف درب های یخچال ها لاستیک هایی وجود دارند که اگر خراب شوند باید در کمترین زمان اقدام به تعویض  آن ها کنید. برای انجام این کار بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.

گرم شدن بیش از حد موتور

موتور یخچال یکی از مهم ترین بخش های آن به شمار میرود. یکی از مشکلاتی که ممکن است در موتور دیده شود گرم شدن بیش از حد آن است که برای رفع آن باید در اسرع وقت اقدام کنید.

سرد نشدن

سرد نشدن یخچال نیز از دیگر مشکلات حاد آن محسوب میشود به دلیل اینکه موجب فاسد شدن مواد غذایی درون آن میگردد. در صورت بروز این مشکل بهتر است با یک تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر در پونک تماس بگیرید.

سرو صدا

سرو صدای یخچال های فریزر بسیار  آزار دهنده است و باید زودتر آن را رفع کرد. این اتفاق میتواند به دلایل زیادی رخ داده باشد که باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی شود.

تعمیر یخچال فریزر در محله در پونک

یخچال های فریزر و ساید بای ساید جزء سنگین ترین وسایل خانگی محسوب میشوند و جا به جا کردن آن ها کار بسیار سختی است و ممکن است دغدغه بسیاری از خانواده ها باشد. زمانی که این دستگاه خراب میشود انتقال آن به مرکز تعمیرات کار چالش برانگیزی است و ممکن است هزینه های زیادی را نیز برای شما در پی داشته باشد.

بهترین راه حل برای رفع این مشکل استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر در پونک در محل است. با بهره گیری از این خدمات دیگر نیازی به جا به جایی دستگاه و پرداخت هزینه های اضافی برای انتقال آن نخواهید داشت.

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در محل در پونک کافیست با ما تماس بگیرید.

تخصص تعمیرکار یخچال برای تعمیر یخچال فریزر در پونک

یکی از مهم ترین نکاتی که برای پیدا کردن یک مرکز تعمیر یخچال فریزر در پونک باید در نظر بگیرید پیدا کردن یک تعمیرکار متخصص است. یک فرد متخصص میتواند در کمترین زمان عیب یخچال شما را پیدا کرده و به بهترین نحو به رفع آن بپردازد.

در مقابل یک تعمیرکار نابلد و بی تجربه به غیر از اینکه قادر به رفع مشکل کنونی دستگاه شما نخواهد بود بلکه ممکن است مشکلات بیشتری را نیز به آن اضافه کند. با توجه به موارد ذکر شده استفاده از یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر یخچال از موارد بسیار ضروری محسوب میشود.

رفع ارورهای یخچال فریزر شما در پونک

عموما هر یک از ما از یک برند خاص یخچال فریزر استفاده میکنیم. هر برندی ویژگی های مخصوص به خود را دارد و اگر دچار مشکل شود باید تعمیرکار مورد نظر در زمینه تعمیرات آن برند تخصص کافی را داشته باشد.

خوشبختانه در مجموعه سورنا سرویس رفع ارورهای یخجال فریزر شما از هر برندی که باشد در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود. ما در مجموعه خود دارای تعمیرکاران مجربی هستیم که قادر به تعمیر برندهای مختلف یخچال های فریزر می باشند.  دستگاه شما از هر برندی که باشد میتوانید تعمیر آن را بدون نگرانی به ما بسپارید.

مجموعه سورنا سرویس دارای یک تیم متبحر از تعمیرکاران آشنا به تعمیر برندهای مختلف یخچال فریزر و ساید بای ساید می باشد. تنها با یک تماس میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید از آن گذشته تعمیر یخچال فریزر در پونک را با مناسب ترین تعرفه ها و به بهترین شکل انجام خواهیم داد.