سورنا سرویس
5/5 - (4 امتیاز)

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران

شرکت سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران فعالیت میکند که خدمات مجموعه ما در تمامی مناطق تهران قابل ارائه است.

 

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران

شرکت سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران فعالیت میکند که خدمات مجموعه ما در تمامی مناطق تهران قابل ارائه است.

شما ازهر نقطه از تهران که باشید تنها با یک تماس تلفنی میتوانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی در تهران را ثبت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن از این خدمات بهره مند شوید.

تیم سورنا سرویس از پرسنل مجرب و متعهد بسیاری تشکیل شده که قادر به تعمیر مدل های مختلف ماشین های لباسشویی می باشند و شما بدون نگرانی می توانید این کار را به ما بسپارید.

چرا مشتریان برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران سورنا سرویس را انتخاب میکنند؟

از جمله مزایای استفاده از خدمات سورنا سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما میتوانید از طریق وبسایت ما و شماره تلفن های درج شده در آن به سادگی درخواست خود را ثبت نمایید بدون اینکه با مشکلی در این زمینه مواجه شوید.

ثبت درخواست تعمیرات در مجموعه سورنا سرویس رایگان است و هیچ هزینه ای برای درخواست و ثبت تعمیرات از مشتری دریافت نمیشود.

هزینه های تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در سورنا سرویس کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است.

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی و ثبت درخواست شما عزیزان می باشند.

تمامی خدمات تعمیرات مجموعه ما توسط پرسنل متخصص و متعهد انجام میشود.

هزینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

هزینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یکی از آن ها میزان خرابی دستگاه است. برخی از مشکلات ایجاد شده در ماشین های لباسشویی بسیار جزئی هستند و به سادگی قابل حل می باشند اما بعضی از آن ها نیاز به تعمیرات تخصصی دارند و هزینه های بیشتری را در پی خواهند داشت.

از طرفی اگر لباسشویی شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد هزینه ها بر اساس قیمت قطعه مورد نظر تعیین میگردند. هر چقدر قیمت قطعه مورد نظر بالاتر باشد تعرفه تعمیر ماشین لباسشویی نیز افزایش خواهد یافت.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی دوقلو در تهران

سورنا سرویس یکی از بهترین مراکز در جهت تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی دو قلو در تهران محسوب میشود. ما برای  تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی دو قلو از افرادی استفاده میکنیم که با این دستگاه ها به طور کامل آشنایی دارند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دو قلو در تهران طبق نرخ مصوب اتحادیه محاسبه میشود و هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نخواهد شد.

چنانچه ماشین لباسشویی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد نیز تکنسین های ما در حضور شما و با استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار این کار را انجام میدهند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در محل

تعمیر تخصصی لباسشویی در تهران

یکی از مزیت های استفاده از خدمات ما این است که تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی به صورت کامل در محل زندگی مشتری انجام میشود حتی در مواقعی که دستگاه مورد نظر به تعویض قطعه نیاز دارد.

با توجه به اینکه این روزها آپارتمان نشینی با افزایش چشمگیری رو به رو شده است و ترافیک در شهرهای بزرگ بیداد میکند منتقل کردن دستگاه به مرکز تعمیرات وقت زیادی را از شما میگیرد.

از طرفی حمل ماشین لباسشویی به تعمیرگاه هزینه های بسیاری را برای شما در پی خواهد داشت و میتواند به دستگاه  نیز آسیب برساند.

ارورهای ماشین لباسشویی که نیاز به تعمیر تخصصی دارند

روشن نشدن ماشین لباسشویی

عدم روشن شدن لباسشویی یکی از مشکلات رایجی است که برای این دستگاه اتفاق میفتد. عموما این مشکل برای مصرف کننده ها نگران کننده است. بروز این مسئله به این معنا نیست که دستگاه شما به طور کامل از کار افتاده است بلکه باید به طور تخصصی عیب یابی شده تا بتوان مشکل آن را حل کرد. در ادامه به مهم ترین عوامل ایجاد کننده این نقص اشاره میکنیم:

ایجاد مشکل در جریان برق

ایجاد نقص در موتور لباسشویی

وجود مشکل در سوئیچ درب

خرابی دستگیره تایمر

مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی

در برخی مواقع ممکن است ماشین لباسشویی با مشکل تخلیه آب مواجه شود.این مسئله نیز میتواند بسیار نگران کننده باشد. این مشکل میتواند به دلایل زیادی رخ دهد و اگر به شکل تخصصی عیب یابی شود در کوتاهترین زمان میتوان آن را حل کرد. اصلی ترین دلایل بروز این مشکل عبارتند از:

ایجاد مشکل در شیلنگ تخلیه یا پیچ خوردگی آن

وجود ایراد در فیلترهای پرزدار شیلنگ تخلیه

گرفتگی فاضلاب خانه

عدم درزگیری  صحیح  شیلنگ تخلیه درون استند پایپ

خراب شدن پمپ تخلیه

دلیل نچرخیدن ماشین لباسشویی
عدم چرخش صحیح ماشین لباسشویی

عدم چرخش درست ماشین لباسشویی از دیگر مشکلات رایجی است که به تعمیر تخصی نیاز دارد. در واقع مهم ترین کار این دستگاه چرخش آن می باشد به دلیل اینکه با چرخش است که فرآیند شستشوی البسه را انجام میدهد.عدم چرخش صحیح لباسشویی میتواند به دلایل زیر رخ داده باشد:

بار گیری بیش از حد البسه

ایجاد نقص در موتور

خرابی تسمه ها

ایجاد مشکل در سوئیچ درب

نشتی آب در ماشین لباسشویی

مشکل نشتی آب نیز جزء مواردی است که شامل تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران میشود و یکی از بدترین اتفاقاتی است که امکان رخ دادن آن وجود دارد به دلیل اینکه باعث میشود آب در فضای آشپزخانه جاری شود. از دلایل بروز این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد خرابی در درزگیری درب ماشین لباسشویی

خرابی پمپ تخلیه آب

وجود نقص در شیلنگ تخلیه آب

وجود نشتی در شیر ورودی آب

تکان‌ها و لرزش‌های شدید در ماشین لباسشویی

ممکن است شما نیز جزء افرادی باشید که با تکان های شدید ماشین لباسشویی در حین کار مواجه شده اید. این موضوع میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر میشوند:

بارگیری لباس ها بیش از ظرفیت دستگاه

تراز نبودن دستگاه

تراز نبودن پایه ها

ضمانت تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی با گارانتی

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی در تهران که توسط تیم سورنا سرویس انجام میگیرد دارای ضمانت است. تمامی فرآیندهای مربوط به تعمیرات و عیب یابی دستگاه توسط پرسنل آموزش دیده و مجرب انجام میشود و در صورت بروز هر گونه مشکل پس از پایان تعمیرات میتوانید با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعاتی که توسط نیروهای ما مورد استفاده قرار میگیرند همگی جزء قطعات اصلی هستند و دارای ضمانتنامه معتبر می باشند. با استفاده از این قطعات طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا میکند و کمتر دچار خرابی میشود.

خدمات ارائه شده توسط سورنا سرویس در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران

در این بخش از مطلب به برخی از مهم ترین خدمات سورنا سرویس در جهت تعمیر ماشین لباسشویی در تهران به شکل تخصصی اشاره می کنیم:

ارائه سرویس برای تمامی مدل های ماشین لباسشویی

ارسال تعمیرکار مجاز در کمترین زمان

استفاده از پرسنل مجرب و متعهد

ارائه تمامی قطعات مربوط به ماشین های لباسشویی

ارائه خدمات تعمیرات ماشین های لباسشویی دو قلو

پاسخگویی در اسرع وقت

ضمانت خدمات انجام شده

امکان سرویس دهی به تمام مناطق تهران

بدون نیاز به جا به جایی دستگاه

ویژگی های تعمیرکار ماشین لباسشویی سورنا سرویس

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که تعمیرکاران سورنا سرویس دارند این است که با تمامی قطعات ماشین لباسشویی به صورت کامل آشنا هستند و به سادگی و به بهترین شکل میتوانند مشکل دستگاه شما را تشخیص دهند.

تعمیرکاران ما وقت شناسی را الویت خود قرار میدهند و در ساعت متعین در منزل مشتری حاضر میشوند.

رفتار حرفه ای از دیگر ویژگی های تعمیرکار لباسشویی سورنا سرویس است که باعث رضایت کامل مشتریان از مجموعه ما است.

سرعت عمل تکنیسین های ما بسیار بالا است و در کمترین زمان میتوانند تعمیرات دستگاه شما را انجام دهند.

خوش قولی از دیگر خصوصیاتی است که همه تعمیرکاران ما از آن برخوردار می باشند.

تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران فوری

برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران به صورت کاملا تخصصی  و با استفاده از متخصص ترین تعمیرکاران کافیست همین حالا با ما از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

اگر در زمینه تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران سوالی دارید یا به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید کارشناسان متخصص ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

4 دیدگاه در “تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در تهران

  1. مظاهری گفت:

    سلام تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی آبسال انجام میدید؟

    1. سورنا سرویس گفت:

      سلام، بله انجام میدیم لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  2. آقایی گفت:

    ممنون از خدمات خوبتون، به سرعت تکنسین به خونه ما رسید.

  3. رسولی گفت:

    ارور de لباسشویی lg برای چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *