تعمیرات, ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران
5/5 - (3 امتیاز)

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران

 

ماشین لباسشویی برند دوو از محبوبیت زیادی در میان خریداران برخوردار است. ماشین لباسشویی های تولید این برند ساختار پیچیده ای دارند و برای تعمیرات آن ها باید از متخصصین کمک گرفت.

مجموعه سورنا سرویس برای سال های متمادی است که به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران فعالیت میکند. تمامی تعمیرکاران این مجموعه از بین افراد متخصص و با سابقه انتخاب شده اند.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو

 

در این بخش از مطلب قصد داریم به طور مختصر به بررسی ایرادات متداول ماشین های لباسشویی دوو بپردازیم:

سر و صدای زیاد

یکی از مشکلاتی که در این ماشین های لباسشویی می تواند بسیار آزار دهنده باشد سر و صدای زیاد است. این سر و صدا می تواند به علت های مختلفی رخ داده باشد. یکی از مهم ترین علت های ایجاد این سر و صدا تراز نبودن دستگاه است. چنانچه دستگاه تراز نیست در ابتدا باید اقدام به تراز کردن آن کنید. اگر با این کار مشکل دستگاه حل نشد باید از یک متخصص کمک بگیرید.

لرزش زیاد

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در ماشین های لباسشویی دوو مشاهده شود لرزش زیاد است. در این حالت باید به حجم البسه بارگیری شده دقت نمایید. اگر بیش از حد دستگاه را بارگیری کرده باشید باعث ایجاد این لرزش ها خواهد شد.

باز نشدن درب

باز نشدن درب نیز از موارد دیگری است که در این ماشین های لباسشویی ممکن است رخ دهد. خرابی میکرو سوئیچ درب یا شکستگی دستگیره درب می توانند از علل بروز این مشکل باشند.

برق داشتن بدنه

برق داشتن بدنه از ایرادات خطر آفرین ماشین لباسشویی به شمار میرود. موارد مختلفی میتواند باعث بروز این مشکل شده باشند که از میان آن ها میتوان به نشتی آب، مشکل در دو شاخه و پریز، ایراد در اتصالات داخلی دستگاه اشاره کرد.

آبکشی نکردن

آبکشی نکردن دستگاه از دیگر مشکلات رایج آن محسوب میشود. دلایل بسیاری می توانند در وقوع این مشکل تاثیر گذار باشند. خراب بودن پمپ تخلیه، پایین بودن فشار آب ساختمان، انسداد شیلنگ تخلیه و خرابی برد الکتریکی می توانند از علت های بروز این مشکل باشند.

روشن نشدن دستگاه

یکی از مهم ترین علت های روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند قطعی برق آن باشد. برای رفع این مشکل در ابتدا باید قطعی برق را برسی نمایید.اگر مشکل از اتصال برقی نبود باید میکروسوئیچ درب را چک کنید. خرابی تایمر و وجود مشکل در کنترل پنل لباسشویی نیز می توانند از علل دیگر بروز این مشکل باشند. در این صورت باید برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران با نمایندگی سورنا سرویس تماس بگیرید تا به صورت حضوری مشکل شما را حل کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شرق تهران

به مشام رسیدن بوی سوختگی

یکی از دلایلی که افراد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران تماس میگیرند به مشام رسیدن بوی سوختگی از دستگاه است. در صورت مواجه با این مشکل در ابتدا باید دستگاه را از برق بکشید. پس از این کار باید مواردی مانند موتور، تسمه، ترموستات و لاستیک المنت را بررسی نمایید.

خاموش شدن ناگهانی دستگاه

متاسفانه در برخی مواقع در حین کار دستگاه خاموش میشود. این مشکل میتواند برای مصرف کنندگان نگران کننده باشد. برای حل این مسئله در ابتدا باید قطعی برق چک شود. عوامل دیگری نیز می توانند در بروز این مشکل تاثیر داشته باشند که از میان آن ها میتوان به خرابی شیر برقی، مشکل در برد الکتریکی،  نقص در چرخ دنده دستگاه و خراب شدن میکروسوئیچ ها اشاره کرد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو در نمایندگی شمال تهران

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو عد د ثابتی ندارد به دلیل اینکه عوامل مختلفی می توانند روی آن تاثیر داشته باشند. در وهله اول دستگاه باید عیب یابی شود و بر اساس آن اقدام به محاسبه تعرفه نمود.

اگر ماشین لباسشویی به تعویض قطعه نیاز داشته باشد قیمت قطعه مورد نظر نیز بر تعرفه های آن تاثیر میگذارد. مجموعه سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران خدمات تعمیرات این دستگاه را با مناسب ترین قیمت ها انجام می دهد.

برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران کافیست با ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

4 دیدگاه در “نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران

  1. mohamad گفت:

    سرویس هم انجام میدید؟

    1. سورنا سرویس گفت:

      بله دوست عزیز، می تونید با کارشناسان ما از طریق شماره ۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید.

  2. مرضیه گفت:

    سلام ارور E برای چی هست؟

    1. سورنا سرویس گفت:

      ارور E عددهای مختلفی داره هرکدوم یه معنی دارند، کدوم ارور رو دریافت میکنید؟ میتونید با کارشناسمون تلفنی مشاوره داشته باشید. ۷۷۵۳۴۲۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *