مطالب آموزشی

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران

 

سورنا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران،  آماده خدمت رسانی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی این برند به شما عزیزان می باشد. تعمیرکاران ما همگی جزء افراد حرفه ای در این زمینه هستند و جدیدترین دوره های آموزشی مربوط به تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس را گذرانده اند.

کلیه خدمات ما در محل زندگی شما انجام میشود و هیچ نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید داشت. فرایند تعمیرات توسط تیم ما با مناسب ترین قیمت ها و در کمترین زمان ممکن انجام میشود. برای ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس در تهران میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

درباره لوازم خانگی وستینگهاوس

 

بنیانگذار این برند شخصی به نام جرج وستینگهاوس است که در سال ۱۸۴۶ در نیویورک متولد شد. این کمپانی در ژانویه سال ۱۸۸۶ تاسیس شد. این مجموعه در  سال ۱۹۹۵ اقدام به خریداری مجموعه رسانه‌ای سی‌بی‌اس نمود و از ۱۹۹۷ با نام این مجموعه به فعالیت خود ادامه میدهد.

تعداد کارمندان این شرکت حدود 10 هزار نفر تخمین زده میشود. این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی متنوعی فعالیت میکند و تولیدات این برند طرفداران زیادی دارند.

 

راهنمای خدمات پس از فروش لوازم خانگی وستینگهاوس در تهران

 

اگر لوازم خانگی وستینگهاوس دارای برگه گارانتی شرکتی باشند و تاریخ این برگه هنوز به اتمام نرسیده باشد شما میتوانید از خدمات آن بهره مند شوید. این برند تعهدات و مزایای بسیاری را برای خریداران محصولات خود در نظر گرفته است.

چنانچه تاریخ این برگه گارانتی به پایان رسیده باشد فاقد اعتبار است. در این صورت میتوانید از نمایندگی های مجاز وستینگهاوس در تهران مانند  کمک بگیرید.

عیب یابی لوازم خانگی وستینگهاوس در تهران

 

پروسه عیب یابی در نمایندگی وستینگهاوس در تهران یک امر بسیار مهم تلقی میشود. اهمیت این موضوع به این دلیل است که عیب یابی صحیح میتواند تاثیر زیادی در روند تعمیرات داشته باشد. اشخاصی که در این زمینه فعالیت می کنند باید با نهایت دقت این کار را انجام دهند.

به صورت کلی فرایند عیب یابی میتواند با روش های مختلفی انجام شود. محصولات وستینگهاوس دارای تنوع زیادی هستند و پیدا کردن یک راه برای عیب یابی آن ها کار دشواری است. تعمیرکاران سورنا سرویس دارای سابقه ای طولانی در این زمینه هستند و میتوانند عیب یابی لوازم خانگی وستینگهاوس را در کمترین زمان و به بهترین شکل انجام دهند.

محبوب ترین محصولات وستینگهاوس کدام اند؟

 

ممکن است این سوال خیلی از افراد باشد که این برند در زمینه تولید چه محصولاتی فعالیت میکند؟ یا محبوب ترین محصولات وستینگهاوس کدام اند؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که رایج ترین تولیدات این برند مربوط به لوازم خانگی میشود. یکی از کالاهایی که این برند روی آن توجه ویژه ای دارد تلویزیون است. در این میان میتوان به تلویزیون های عادی، هوشمند و مانیتور هایی که قابلیت تبدیل شدن به تلویزیون را دارند اشاره کرد.

جالب است بدانید که این برند در زمینه ساخت انواع باتری، پریز و چند راهی برق نیز فعالیت میکند.  به صورت کلی لوازم خانگی تولید شده توسط این برند از شهرت زیادی برخوردار هستند و همگی دارای خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

هزینه تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس

هزینه تعمیر لوازم خانگی این برند توسط نمایندگی وستینگهاوس در تهران میتواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. یکی از این عوامل نوع لوازم خانگی شما است. همانطور که در طول متن به این موضوع اشاره کردیم لوازم خانگی این برند تنوع زیادی دارند و تعرفه تعمیرات آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است.

نوع قطعه تعویضی نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت تعمیر لوازم خانگی وستینگهاوس در تهران به شمار میرود. این لوازم خانگی متشکل از قطعات مختلفی هستند که هر یک از این قطعات نیز قیمت خاصی دارند.

دستمزد تعمیرکار یا مجموعه ارائه دهنده خدمات نیز میتواند در این هزینه ها تاثیر داشته باشد. شما عزیزان میتوانید این خدمات را با بهترین قیمت ها از مجموعه سورنا سرویس دریافت نمایید. تمامی تعرفه های این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه میگردد و همه هزینه ها به صورت شفاف به مشتری اعلام میشوند.

 

مزایای استفاده از خدمات سورنا سرویس

 

اگر لوازم خانگی شما نیازمند تعویض قطعه باشند تعمیرکاران ما از قطعات اصلی و با کیفیت در این زمینه استفاده می کنند.

تمامی خدمات ما قابل انجام در محل زندگی شما می باشند. دیگر نیازی به انتقال دستگاه مورد نظرتان به تعمیرگاه نیست و همه فرایند تعمیرات زیر نظر  شخص شما انجام خواهند شد.

تعمیرکاران سورنا سرویس همگی جزء بهترین ها در این زمینه هستند. از آن گذشته پرسنل ما همگی وقت شناس بوده و برای زمان شما ارزش زیادی قائل می باشند.

به محض ثبت درخواست،  تعمیرکاران ما در اسرع وقت خود را به محل زندگی شما میرسانند و مشکل دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

پیش از ثبت درخواست تعمیرات میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق شماره های مندرج در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *