لیست ارور ها, ماشین ظرفشویی

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی ویرپول

Rate this post

کد خطای F8 ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور F8 ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 8 فلاش) – سطح آب زیاد در ماشین ظرفشویی علت نمایش این ارور ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد.
رفع ارور F8 ماشین ظرفشویی ویرپول : اگر در ماشین ظرفشویی شما بیش از حد آب وجود دارد، این کد خطا ظاهر خواهد شد. مسئله سطح آب می تواند ناشی از:
– یک فیلتر مسدود شده که مانع از تخلیه دستگاه شما می شود
– مشکل با سیستم که اجازه می دهد آب به دستگاه شما وارد شود .
– مواد شویندهبیش از حد در دستگاه (احتمالا بوسیله اضافه کردن مواد شوینده بیش از حد این ارور حاصل شده است )
– یک خطای پمپ اسپری ناشی از یک مشکل با موتور اصلی شستشو

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی ویرپولکد خطای F9 ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور F9 ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 9 فلاش) – ورودی مداوم آب به دستگاه علت ارور است .
رفع ارور F0 ماشین ظرفشویی ویرپول : یک ماشین ظرفشویی به طور مداوم با آب به یکی از دو دلایل احتمالی پر می شود : یا سوپاپ ورودی خراب است و بسته نیست یا یک مدار کوتاه در صفحه اصلی کنترل وجود دارد. ممكن است نیاز به تعویض سوپاپ یا برد كنترل كننده باشد. برای بررسی دقیق تر و تعمیرات با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید .

کد خطای F0 ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور F0 ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 10 فلاش) – نقص سنسور ماشین ظرفشویی .
رفع ارور F0 ماشین ظرفشویی ویرپول : ممکن است این کد خطا ظاهر شود اگر شما یک چرخه تست را برای تشخیص کارکرد ماشین ظرفشویی خود اجرا کرده اید. برای دیدن چگونگی اجرای یک چرخه آزمون، به دفترچه ی ماشین ظرفشویی ویرپول مراجعه کنید ، اگر کتابچه ی خود را نداشته باشید، می توانید راهنمای استفاده ماشین ظرفشویی ویرپول را مشاهده کنید . شما باید حسگرها را در دستگاه خود و ارتباط آنها با کنترل برد اصلی برای رسیدن به پایان این مشکل بررسی کنید .
در دستگاه شما ممکن است سنسورهایی برای دمای آب، جریان ورودی یا حتی سطح آب / جریان آب وجود داشته باشد.

کد خطای FA ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور FA ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 11 فلاش) – شاخص آب نوری مختل شده است ( آب کدر است )
رفع ارور FA ماشین ظرفشویی ویرپول : این ارور یک خطا را در سنسور دستگاه شما نشان می دهد که پاک کننده آب را نظارت می کند. اگر این حسگر “آب کثیف” را تشخیص دهد، دستگاه ممکن است یک چرخه شستشو را تکرار کند. اگر کثیفی و چربی ظروف باعث مسدود شدن سنسور باشد، ممکن است این خطا را نشان دهد. سنسورها را بررسی کنید و اتصالات آن را با کنترل پنل بررسی کنید. احتمال دیگر این که بیش از حد مواد شوینده در ماشین ظرفشویی قرار داده اید و این باعث شده است تا سنسور تشخیص نادرستی داشته باشد .

کد خطای FB ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور FB ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 12 فلاش) – شیر دیفرانسیل موتور خراب شده است .
رفع ارور FB ماشین ظرفشویی ویرپول : شیر دیفرانسیل ماشین ظرفشویی جریان آب را به بازوی اسپری بالایی ماشین ظرفشویی کنترل می کند. اگر معیوب باشد، نیاز به چک کردن و احتمالا جایگزینی دارد.

کد خطای FC ماشین ظرفشویی ویرپول
علت ارور FC ماشین ظرفشویی ویرپول : ( 13 فلاش) – حسگر سختی آب معیوب شده است .
رفع ارور FC ماشین ظرفشویی ویرپول : سنسورهای سختی آب چگونگی رسیدن آب در منطقه شما را تشخیص می دهد (سختی آب ) و به شما اطلاع می دهد که چه زمانی برای اضافه کردن نمک ظرفشویی برای مبارزه با آب سخت استفاده کنید. اگر مخزن نمک پر شده و به درستی تنظیم شود، سنسور در دستگاه شما ممکن است نادرست باشد و شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

بدانیم که، علت یابی کد خطا نیمی از راه است ، برای رفع ارورها باید بررسی های لازم در قطعات مورد اشکال انجام شود و سپس دست به تعمیرات زده شود ، برای اطمینان از سلامت پس از تعمیر و یا تعویض قطعات با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *