مطالب آموزشی

تعمیر یخچال فریزر در مرزداران

تعمیر یخچال فریزر در مرزداران
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر یخچال فریزر در مرزداران

 

سرویس و تعمیر یخچال فریزر در مرزداران  یکی از تخصصی ترین خدماتی است که به وسیله تیم سورنا سرویس انجام میگیرد. یخچال فریزر شما از هر مدل و برندی که باشد تعمیرکاران سورنا سرویس قادر به عیب یابی و تعمیر آن هستند. لازم به ذکر است اگر دستگاه شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد این کار توسط تیم ما در محل زندگی شما صورت خواهد گرفت و تمام قطعات استفاده شده توسط پرسنل ما اصل و درجه یک هستند.از آن گذشته همه قطعات  دارای گارانتی معتبر هستند و شما با خیالی آسوده و بدون نگرانی میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در مرزداران

 

یخچال های ساید بای ساید دستگاه های پیچیده ای می باشند که مثل هر یخچال دیگری ممکن است ایرادات مختلفی پیدا کنند و نیازمند تعمیرات شوند. سورنا سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال ساید بای ساید در مرزداران است. تعمیرکاران تیم ما با همه مشکلات مربوط به این یخچال ها آشنایی کاملا دارند و میتوانند در کمترین زمان آن ها را حل کنند. متخصصان سورنا سرویس در این زمینه شما را به طور کامل راهنمایی  میکنند و به بهترین شکل ممکن عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید شما را انجام میدهند.

 

تعمیر تمامی برند های یخچال‌ در مرزداران

 

تیم ما تعمیر تمامی یخچال های برندهای ایرانی و خارجی را  به شکل تخصصی انجام میدهد که از میان این برندها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر یخچال بوش

تعمیرات یخچال ال جی

تعمیر یخچال کلور

تعمیرات یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال دیپوینت

تعمیرات یخچال اسنوا

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

 

تعمیرات یخچال در مرزداران چگونه و با چه هزینه ای انجام میشود؟

همانطور که میدانید در زمان استفاده از یخچال باید موارد احتیاط را رعایت کنید اما هر چقدر هم مراقب باشید باز هم ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما پیش بیاید و به تعمیر نیاز پیدا کند. اگر ساکن مرزداران هستید  سورنا سرویس بهترین گزینه پیش روی شماست. متخصصان تیم ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در خصوص تعمیر یخچال فریزر در مرزداران می باشند همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط ما بسیار مقرون به صرفه هستند.

سورنا سرویس بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر یخچال فریزر در مرزداران ارائه میدهد و شما عزیزان میتوانید ایده آل ترین خدمات پس از فروش یخچال را از ما دریافت نمایید.

ایرادات متدوال یخچال فریزر

ایجاد برفک

رایج ترین مشکلی که برای این دستگاه ممکن است پیش بیاید برفک است. برفک تاثیرات منفی زیادی را بر عملکرد یخچال می گذارد و باید به سرعت حل شود. یکی از مهم ترین دلایل برفک یخچال این است که هوای سرد درون آن با هوای گرم بیرون ترکیب میشود. برای رفع این مشکل باید به مکانی که برفک زده توجه کرد. اگر مکان تشکیل شدن آنها در اطراف فریزر باشد به این معنی است که درب فریزر به خوبی چفت نمی شود. اگر درب کاملا بسته شده اما هنوز برفک تشکیل میشود ایراد میتواند از لاستیک دور درب یخچال باشد.

سر و صدای زیاد

یخچال دستگاهی است که عموما دارای سر وصدای زیادی نمی باشد  و در صورت شنیدن سر و صدای غیر عادی از آن حتما مشکلی دارد و نیاز به یک تعمیر اساسی دارد. یکی از عواملی که میتواند باعث وقوع  این مشکل باشد موتور فن اپراتور است که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. کم و زیاد شدن سرعت فن و ریختن آب در پروسه یخ سازی نیز از موارد دیگری هستند که میتوانند در بروز این نقص دخیل باشند.

خنک نکردن یخچال

اگر دمای  یخچال گرم باشد می تواند خبر از بروز یک مشکل در آن را بدهد. ممکن است احساس کنید دستگاه به اندازه کافی خنک نیست یا غذاهای داخل آن به خوبی خنک نمی شوند. عموما این مسئله به دلیل ایجاد اختلال در عملکرد ترموستات رخ میدهد و راهکار آن تعویض این قطعه است. اگر یخچال بیش از حد ظرفیتش هم پر باشد مانع از گردش صحیح هوا درون آن میشود.

سخت باز شدن درب

در برخی مواقع ممکن است درب یخچال شما به سختی باز شود. از دلایلی که میتواند باعث بروز این مشکل شود خرابی لولاهای درب،  تراز نبودن دستگاه و گرد و غبار در لاستیک درب آن است.

خاموش نشدن موتور فریزر

یکسره کار کردن موتور فریزر نیز از مشکلات دیگری است که ممکن است برای دستگاه شما پیش بیاید. کویل‌های کندانسور در این مورد باید بررسی شوند. اگر کثیف باشند باید به طورکامل تمیز شوند تا گرمای دستگاه به سادگی به بیرون انتقال پیدا کند. از دیگر دلایلی که میتواند باعث بروز این مشکل شود ایراد در لوله‌ زهکش است.

در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال فریزر یا ساید بای ساید منزلتان کافیست با نمایندگی سورنا سرویس از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. کارشناسان ما از طریق تلفن شما را راهنمایی می کنند که مشکل یخچال را پیدا کنید و در صورت لزوم زیر ۲ ساعت در محل شما حاضر خواهند بود.

تماس با نمایندگی غرب

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *