تعمیرات

تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران

 

مجموعه سورنا سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران است. تفاوتی ندارد که ماشین لباسشویی منزل شما چه مشکلاتی دارد تعمیرکاران ما در کمترین زمان قادر به رفع آن ها هستند. در صورتی که ماشین لباسشویی مابه شما دچار خطا شد برای عیب یابی و مشاوره رایگان می توانید با نمایندگی سورنا سرویس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز درب منزل شما حضور یابند جهت تعمیر و یا تعویض قطعات. برای استفاده از خدمات سورنا سرویس می توانید با شماره تماس ۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید.

تکنیسین های متبحر و آموزش دیده تیم ما در کمترین زمان خود را به محل زندگی شما رسانده و پس از عیب یابی ماشین لباسشویی مابه اقدام به تعمیر آن می کنند.

شاید علاقه مند باشید: مشکلات رایج ماشین لباسشویی مابه

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مابه در تهران

 

اگر دستگاه شما دارای گارانتی شرکتی باشد و اعتبار آن به پایان نرسیده باشد میتوانید در صورت بروز مشکل از آن استفاده کنید. در این صورت میتوانید با دفتر مرکزی ماشین لباسشویی مابه تماس گرفته و از خدمات این گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

چنانچه تاریخ گارانتی دستگاه به اتمام رسیده یا به دلایلی برگه آن گم شده بود میتوانید از یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران کمک بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی مابه در محل در تهران

 

تعمیر لباسشویی مابه توسط تیم سورنا سرویس در تمامی مناطق تهران انجام میشود. ماشین لباسشویی جزء لوازم خانگی سنگین به شمار میرود و انتقال آن به تعمیرگاه کار بسیار سختی است.

از آن گذشته برای حمل و نقل این دستگاه هزینه های بسیاری را متحمل خواهید شد. در پروسه جا به جایی ماشین لباسشویی نیز ممکن است آسیب های زیادی به آن وارد شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی میتوانید از خدمات سورنا سرویس در جهت تعمیر ماشین لباسشویی مابه در محل استفاده کنید.

چرا باید سورنا سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران انتخاب کنیم؟

تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در تهران

خدمات سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی شما توسط تیم سورنا سرویس در محل انجام میشود و نیاز به حمل دستگاه نخواهید داشت.

پیش از انجام تعمیرات به صورت کامل برای مشتری در مورد هزینه ها شفاف سازی خواهد شد.

هزینه های مربوط به تعمیرات این ماشین لباسشویی همگی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه میشوند و هیچ مبلغ اضافی از مشتری دریافت نمیگردد.

اگر ماشین لباسشویی مابه به تعویض قطعه نیاز داشته باشد تعمیرکاران ما از قطعات اصلی برای انجام این کار استفاده می کنند.

عیب یابی ماشین لباسشویی مابه در تهران

 

عیب یابی روشن نشدن ماشین لباسشویی مابه

چنانچه دستگاه شما روشن نمیشود در ابتدا باید دو شاخه را چک کنید. در برخی مواقع عدم کار کردن ماشین لباسشویی به دلیل جدا شدن دو شاخه از برق است. اگر دوشاخه به پریز متصل بود باید از یک فازمتر کمک بگیرید و از وجود جریان برق در پریز اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل از موارد ذکر شده نبود باید موتور دستگاه بررسی شود. در برخی مواقع استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی باعث گرم شدن موتور آن میشود و موجب روشن نشدن آن میگردد. اگر پس از خاموش کردن دستگاه این مشکل رفع نشود باید از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

عیب یابی تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی مابه

تخلیه نکردن آب یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است برای هر ماشین لباسشویی رخ دهد. برای عیب یابی این مشکل در ابتدا باید شیلنگ یا پمپ تخلیه را بررسی نمایید به دلیل اینکه ممکن است مسدود شده باشند. گاهی اوقات نیز ممکن است پمپ دستگاه خراب شده باشد. در این شرایط باید اقدام به تعمیر یا تعویض پمپ کنید.

تماس با نمایندگی شمال تماس با نمایندگی غرب تماس با نمایندگی جنوب تماس با نمایندگی شرق

عیب یابی به گوش رسیدن صداهای غیر عادی از ماشین لباسشویی مابه

چنانچه دستگاه شما در زمان کار کردن صداهای غیر عادی از خود تولید میکند در ابتدا باید تراز بودن پایه های آن را چک کنید. اگر ماشین لباسشویی مابه روی سطح صاف قرار نگرفته باشد صداهای غیر عادی از آن به گوش میرسد. در برخی مواقع نیز امکان دارد یاتاقان های ماشین لباسشویی به علت استفاده بیش از حد و نادرست دچار آسیب دیدگی شده باشند.

عیب یابی تمیز شسته نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی مابه

گاهی اوقات پس از طی کردن تمامی مراحل شستشو باز هم لباس ها به اندازه کافی تمیز نیستند. در این مواقع مشکل میتواند به دلیل وجود خطا در خط انتقال مواد شوینده باشد. ممکن است لوله تخلیه یا فیلتر دستگاه مسدود شده باشند. برای اطمینان حاصل کردن از دلیل بروز این مشکل در ابتدا باید چک کنید که از چرخه صحیحی برای شستشو استفاده کرده اید. ممکن است برنامه شستشوی انتخاب شده توسط شما با نوع لباس ها سازگاری نداشته باشد. وجود نقص در لوله ها و سیستم تخلیه لباسشویی نیز میتواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

عیب یابی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی  مابه

گاهی اوقات ممکن است دیگ ماشین لباسشویی مابه به درستی نچرخد. یکی از دلایل بروز این مشکل میتواند بارگیری بیش از حد دستگاه باشد. نخست باید اقدام به کاهش بار دستگاه کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل باید بخش های دیگری مانند موتور و پمپ ماشین لباسشویی چک شوند.

عیب یابی نشت آب در ماشین لباسشویی مابه

در صورت وجود نشتی در ماشین لباسشویی مابه در قدم نخست باید مکان نشتی را پیدا کنید. به احتمال زیاد بروز این مشکل به علت وجود نقص در قسمت تخلیه است.

 

برای استفاده از خدمات سورنا سرویس در جهت تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *