ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران
Rate this post

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران

 

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران هستید میتوانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید. سورنا سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس فعالیت میکند. تیم ما تمامی این خدمات را با قیمت های بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه میکند. شما می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران بهره ببرید و بعد در صورت نیاز تعمیرکار در محل شما حضور می یابد.

تیم متخصص و کارآزموده سورنا سرویس دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات این ماشین های لباسشویی هستند. برای دریافت این خدمات در محل کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

برای استفاده از خدمات تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی توسط سورنا سرویس با ما تماس بگیرید. می توانید ابتدا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناس ما استفاده کنید و سپس در صورت نیاز برای تعمیر اقدام کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل

 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در محل یکی از خدمات ارائه شده توسط سورنا سرویس است. استفاده از این خدمات برای شما عزیزان مزایای بسیاری را در پی خواهد داشت. هدف از انجام این خدمات افزایش راحتی و آسایش مشتریان است.  در ادامه برخی از مزایای تعمیر لباسشویی الکترولوکس در محل را ذکر میکنیم:

هزینه های مالی شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهند کرد.

خطر آسیب رسیدن به دستگاه در زمان انتقال آن به تعمیرگاه از بین میرود.

شما عزیزان میتوانید به صورت کامل بر فرایند تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس نظارت داشته باشید.

می توانید مشکلات خود را با تعمیرکار به صورت حضوری به اشتراک بگذارید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در سورنا سرویس

 

استفاده از خدمات سورنا سرویس در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی الکترو لوکس در تهران مزایای زیر را برای شما خواهد داشت:

تعمیرکاران این مجموعه همگی به طور کامل با ماشین های لباسشویی الکترولوکس آشنا هستند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی های این برند در مجموعه ما بسیار مناسب است.

شما با تماس با ما سریع ترین خدمات در این زمینه را تجربه خواهید کرد.

تمامی تعمیرکاران تیم ما مسلط به عیب های ماشین های لباسشویی الکترولوکس هستند.

در زمان انجام تعمیرات تمامی نکات ایمنی در این زمینه توسط تعمیرکار رعایت میشود.

 

ایرادات متدوال ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور ماشین لباسشویی الکترولوکس

در این بخش از مطلب قصد داریم به بررسی برخی از ایرادات متدوال ماشین لباسشویی الکترولوکس بپردازیم:

روشن نشدن ماشین لباسشویی الکترولوکس

یکی از مشکلاتی که میتواند برای ماشین لباسشویی الکترولوکس اتفاق بیفتد روشن نشدن آن است. همچنین یکی از دلایلی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود نرسیدن برق کافی به دستگاه یا نوسانات جریان برق است. از دیگر دلایلی که باعث رخ دادن این اتفاق میشود سوختن موتور ماشین لباسشویی است.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی الکترولوکس پس از شستشو

عملکرد ماشین لباسشویی به شکلی است که پس از قفل شدن درب، دستگاه فعال شده و پروسه شستشو را آغاز میکند. این قفل پس از اتمام فرایند شستشو باز میگردد. باز نشدن درب ماشین لباسشویی یکی از اتفاقاتی است که در این مواقع ممکن است رخ دهد. از دلایل بروز این مشکل میتوان به مواردی مانند خراب شدن لولای درب، وجود مشکل در عملکرد میکروسوئیچ و تجمع حجم زیادی از آب در دستگاه اشاره کرد.

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی الکترولوکس

مشکل لرزش ماشین لباسشویی عموما سر و صدای زیادی ایجاد میکند. استفاده غیر اصولی از دستگاه و بعضی از مشکلات فنی میتوانند باعث ایجاد این نقص شوند. خراب شدن برد الکترونیکی و فنر ماشین لباسشویی نیز میتواند از دلایل بروز این مشکل باشند.

آبگیری نشدن لباس‌ها درون ماشین لباسشویی الکترولوکس

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی میتواند عدم آبگیری لباس ها باشد. این اتفاق میتواند دلایل مختلفی از قبیل عدم اتصال شیلنگ های ورودی، آسیب دیدگی شیر ورودی و شیر الکتریکی داشته باشد.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی الکترولوکس

از دیگر خرابی های این ماشین لباسشویی میتوان به تخلیه نشدن اّب آن اشاره کرد. دلایل بسیاری مانند خراب شدن شیلنگ تخلیه، وجود مشکل در عملکرد پمپ تخلیه و مسدود شدن پمپ میتوانند در بروز این مشکل نقش داشته باشند.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی الکترولوکس

مشکل نچرخیدین دیگ ماشین لباسشویی به دلایل بسیاری میتواند رخ دهد. انسداد فیلتر و شیلنگ پمپ، خراب شدن برد الکترونیکی، آسیب دیدگی تسمه تایم و خراب شدن قفل درب از عوامل بروز این خرابی هستند.

نشت آب و مواد شوینده از ماشین لباسشویی الکترولوکس

این مشکل می تواند به علت قوی بودن فشار آب در دستگاه اتفاق بیفتد.  رسوب و تجمع مواد شوینده در مخزن نیز از دیگر دلایل بروز این نشتی است. اگر ماشین لباسشویی را در بالاترین سرعت تنظیم کرده باشید نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد.

 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید.


برای درخواست تعمیرات با کارشناس ما فرم بالا را می توانید پر کنید و یا با شماره تماس های ما مستقیما تماس بگیرید.

در مورد قیمت تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت به دلیل اینکه این تعرفه ها برای هر دستگاهی متفاوت هستند.

ابتدا باید ماشین لباسشویی شما عیب یابی شود. مشکلات این دستگاه هر کدام به دلایل مختلفی رخ میدهند و هزینه تعمیرات بخش های مختلف این دستگاه با یکدیگر متفاوت است.

پس از عیب یابی دستگاه اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد تعرفه نهایی بر اساس قیمت قطعه مورد نظر محاسبه میشود. قطعات ماشین لباسشویی الکترولوکس تنوع زیادی دارند و هر یک از آن ها نیز دارای قیمت متفاوتی می باشند.

اگر قصد استفاده از خدمات سورنا سرویس در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در تهران را دارید میتوانید با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *