سورنا سرویس
Rate this post
تعمیر یخچال فریزر در گیشا

تعمیر یخچال فریزر در گیشا

 

یخچال ها یکی از مهم ترین لوازم هر آشپزخانه ای محسوب میشوند که بدون آن ها نمیتوان مواد غذایی را نگهداری کرد. همین موضوع باعث میشود که خراب شدن آن ها مشکلات زیادی ایجاد کند و در نهایت منجر به فاسد شدن مواد غذایی شود. طبیعتا در صورت خراب شدن یخچال فریزر به یک مرکز تعمیرات نیاز پیدا خواهید کرد که بتوانید تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارید. اگر ساکن گیشا هستید و به این خدمات احتیاج دارید سورنا سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال فریزر در گیشا می باشد که تمامی خدمات مربوط به تعمیرات مدل های مختلف یخچال را ارائه میکند.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید:

تعمیرات یخچال در گیشا چگونه و با چه هزینه ای انجام میشود؟

حتی اگر از یخچال فریزر منزلتان به خوبی مراقبت کنید باز هم ممکن است آسیب ببیند و به تعمیر نیاز پیدا کند. برای تعمیر یخچال فریزر باید از تعمیرگاه های مجاز و قابل اعتماد استفاده کرد. اگر در منطقه گیشا سکونت دارید سورنا سرویس یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست.

متخصصان این مجموعه تعمیرات یخچال در گیشا را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انجام میدهند و علاوه بر آن قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را برای این خدمات در نظر میگیرند.

برای تعیین هزینه تعمیر یخچال در گیشا در ابتدا دستگاه شما باید توسط متخصصین بررسی شود تا پس از عیب یابی دقیق هزینه آن مشخص گردد.

 ایرادات متدوال که منجر به تعمیر یخچال فریزر میشوند.

تعمیر برد یخچال فریزر در گیشا

خاموش نشدن موتور فریزر

دلایل:

بسته نشدن کامل درب یخچال

کثیف بودن سیم پیچ های کندانسور

خرابی لاستیک های دور درب

تنظیم کردن دما روی درجه های بسیار سرد

سریع روشن و خاموش شدن یخچال

دلایل:

نوسانات جریان برق

مشکلات مربوط به کمپرسور

معیوب بودن برد

خرابی ترموستات

یخ نزدن فریزر

دلایل:

ایجاد نقص در برد

ایراد در لاستیک دور درب

خرابی فن اواپراتور

چیدمان غیر صحیح مواد غذایی

سر و صدای زیاد یخچال

دلایل:

ایجاد شکستگی در فن

وجود مشکل در کندانسور

تراز نبودن یخچال

ایجاد برفک روی لوله های پشت یخچال

دلایل:

خرابی قطعات تایمر

معیوب شدن ترموستات

وجود مشکل در هیتر دیفراست

نشتی آب در یخچال فریزر

دلایل:

شکستن سینی تخلیه آب

مسدود شدن لوله تخلیه

ایجاد نقص در فیلتر آب

عدم برفک زدایی صحیح

تعمیرکار در گیشا

آیا یخچال شما نیاز به تعویض برد دارد؟

خراب شدن برد یخچال باید در اولین فرصت عیب یابی شده و اقدام به تعمیر یا تعویض آن  شود.  خرابی برد یخچال با نشانه هایی همراه است که در ادامه آن ها را بیان میکنیم:

فن ها به درستی عمل میکنند اما کمپرسور خاموش است.

چنانچه کمپرسور دستگاه خاموش باشد اما فن ها در حال کار کردن باشند و دستگاه خنک نشود ایراد میتواند از برد باشد.

فن اواپراتور یخچال کار نمیکند.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که خرابی برد ایجاد میکند کار نکردن فن اواپراتور است که عموما برای رفع این مشکل باید اقدام به تعویض برد نمایید.

صداهای عجیب از موتور یخچال به گوش میرسد.

در هنگامی که موتور یخچال خنک نمیکند اما صداهای عجیب غریبی از آن به گوش میرسد ممکن است ایراد از برد باشد.

سرعت فن به طور غیر عادی تغییر میکند.

تغییر سرعت فن یخچال عادی است اما زمانی که این سرعت به طور غیر عادی تغییر میکند مشکل میتواند از برد دستگاه باشد.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر در گیشا و تمام مناطق غرب تهران

مجموعه سورنا سرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر در گیشا و همه مناطق غرب تهران است. زمانی که با کارشناسان ما تماس میگیرید به صورت تلفنی شما را راهنمایی می کنند سپس بر اساس نوع برند و مدل یخچال فریزر تعمیرکاران ماهری برای انجام تعمیرات به محل زندگی شما اعزام میشوند.

در صورتی که  دستگاه به تعویض قطعات احتیاج داشته باشد از قطعات اصلی برای این کار توسط پرسنل ما استفاده میشود و تمامی پروسه تعمیرات زیر نظر شما صورت میگیرد.

تعمیرات تضمین ‌شده یخچال فریزر در گیشا

تعمیرکار یخچال در گیشا

نمایندگی ها و مراکز بسیاری در مناطق غرب تهران وجود دارند که خدماتی را در زمینه تعمیر یخچال فریزر ارائه میدهند. مشتریان نیز انتظاراتی از این مراکز دارند که معقول و منطقی به نظر میرسد.

اشخاصی که تعمیر یخچال فریزر خود را در گیشا به یک مجموعه میسپارند توقع دارند که در صورت تعویض یک قطعه تضمینی برای آن ارائه شود. این ضمانت برای مجموعه مورد نظر نیز میتواند سودمند باشد به دلیل اینکه باعث جلب رضایت مشتریان و در نهایت افزایش درخواست ها میشود.

ما در سورنا سرویس به شما این اطمینان را میدهیم که تمامی قطعات تعویض شده توسط تکنیسین های ما از قطعات اصل و درجه یک می باشند.

ویژگی‌های نمایندگی مجاز تعمیر یخچال در گیشا و مناطق غرب تهران

 یکی از ویژگی های یک نمایندگی تعمیر یخچال خوب در گیشا این است که با بهره گیری از نوین ترین امکانات بتواند انواع یخچال های فریزر را تعمیر کند. یخچال ها جزء دستگاه هایی هستند که از پیچیدگی های خاصی برخوردار می باشند و حتمابرای تعمیر آن ها باید از متخصصین این امر کمک بگیرید.

دیگر ویژگی که یک نمایندگی تعمیر یخچال در گیشا باید داشته باشد این است که از پرسنل متخصص و با تجربه استفاده کند. این افراد میتوانند در سریع ترین زمان و به طور دقیق ایراد یخچال را پیدا کنند و به رفع آن بپردازند.

در انتها یک مرکز تعمیرات یخچال باید دارای تمامی قطعات یخچال باشد تا در صورت نیاز به تعویض قطعه بتواند قطعه مورد نظر را تامین کند.

هزینه تعمیر یخچال فریزر در گیشا

برای هزینه  تعمیر یخچال فریزر در گیشا نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت به دلیل اینکه خرابی این دستگاه میتواند به دلایل زیادی رخ داده باشد. در ابتدا باید دستگاه شما توسط متخصصین عیب یابی شود تا تعرفه تعمیر آن مشخص گردد.

از طرف دیگر ممکن است یخچال فریزر شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد در این صورت نیز باید در ابتدا قیمت قطعه مورد نظر مشخص شود.

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر در منطقه گیشا میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید. کارشناسان تیم ما آماده راهنمایی شما عزیزان در این زمینه می باشند.