Rate this page

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران، سرویس و ترمیم انواع محصولات سامسونگ و خدمات تعمیر را به کاربران این محصول ارائه می دهد.کاربران سامسونگ در هر منطقه ای از تهران، می توانند با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران ارتباط تلفنی برقرار کرده و از خدمات ویژه و تخصصی این نمایندگی بهره مند شوند.

کارشناسان متعهد نمایندگی سامسونگ با استفاده از تکنیک های به روز و تجهیزاتی که درجه کیفی بالایی دارند، بهترین سطح خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات به مشتریان خود ارائه می دهند‌. به یاد داشته باشید که در صورت بروز مشکلات و نواقص در هریک از محصولات سامسونگ از جمله تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید آن را به نمایندگی ما بسپارید و محصولات خود را با کیفیت و مناسب ترین هزینه تعمیر کرده و تبدیل روز اول کنید.

تاریخچه شرکت سامسونگ

در ابتدای محتوا می خواهیم به بررسی تاریخچه این شرکت بپردازیم و بدانیم که چطور این برند ساخته شد و اطلاعات بیشتری جهت آشنایی به دست آوریم. سامسونگ یک شرکت خوشه ای کره ای چند ملیتی در سئول، پایتخت کره است. سامسونگ صاحب چندین شرکت تابعه و زیر مجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می توان سامسونگ لاین، سامسونگ الکترونیکس، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی اند تی اشاره کرد.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت تجاری راه اندازی شد و طی سه دهه اول فعالیت های خود را در حوزه های مختلف دیگر یعنی خدمات خرده فروشی، مالی، بیمه و مبادلات اوراق بهادار توسعه داد و در پایان دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد. اکنون دفتر مرکزی این کورپوشین در شهر سامسونگ سئول است که بخشی از سهام آن، در بازار بورس نیویورک معامله می شود.

بررسی دیگر خدمات قابل ارائه در نمایندگی سامسونگ

در توصیف خدمات رسمی سامسونگ که حق مطلب را برساند، باید گفت که صفر تا صد نیاز های متفاوت و گوناگون کاربران سامسونگ را در حوزه های مختلف برطرف می کند.

همان طور که می دانید، سامسونگ محصولات گسترده و متنوعی را تولید و روانه بازار می کند. این مجموعه طرفداران خاص خود را دارد و این را مدیون فعالیت کمپانی سامسونگ در حوزه های مختلف از تکنولوژی و فناوری می داند. با مراجعه به این نمایندگی می توانید با اطمینان خرید کنید و از خدمات پس از فروش متمایز و فوق العاده اش بهره مند شوید. در ادامه به فهرستی از مفید ترین خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران اشاره خواهیم کرد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ درتهران

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران، جهت جلب رضایت و آسایش خاطر مشتریان عزیز، تمامی سرویس های مرتبط با تعمیرات تخصصی تلویزیون های سامسونگ، تلویزیون های هوشمند و پنل های  LCD  وLED  به طور سرویس در محل ارائه می شود‌. این نمایندگی سامسونگ کلیه مدل های محصولات خود را با گارانتی و ضمانت به متقاضیان ارائه می کند. اگر شما از علاقه مندان تلویزیون های سامسونگ هستید و قصد دارید یکی از این  لوازم را خریداری کنید، می توانید با مراجعه حضوری در نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ در تهران، از سرویس های تخصصی تر مرتبط با فروش این برند محصول مورد نیاز و انتخابی خود را خریداری کنید.

تعمیر و خدمات یخچال سامسونگ در تهران

با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ می توانید از خدماتی مثل نصب یخچال سامسونگ، تعمیرات، گارانتی و… بهره مند شوید. کارشناسان ماهر و توانمند خدمات تخصصی را در اختیار کاربران گرامی قرار می دهند.

لوازم خانگی هنگام نصب یا هنگام بروز هرگونه مشکلات، نیاز به متخصص احساس می شود و افراد با تجربه و کاربلد، در حل مشکلات فنی شما را یاری خواهند داد. یخچال هم از نوع وسایلی است که به هنگام نصب و همچنین بروز مشکلاتی مانند از کار افتادن یخچال، اختلال در نگهداری خنک مواد غذایی داخل یخچال و… پیش می آید. در این صورت شما موظف هستید تا با نمایندگی مربوطه تماس حاصل کرده و از آن ها درخواست کنید تا برای خدمات رسانی اقدام کنند.

خدمات جارو برقی سامسونگ در تهران

برخی لوازم برقی خانگی مثل جارو برقی، همزن و… نیاز به نصب ندارند، اما زمانی که استفاده می کنیم ممکن است با نقص فنی روبه رو شوید یا دستگاه خراب شود. بنابراین به تخصص و علم کارشناسان نمایندگی سامسونگ درتهران، نیاز پیدا خواهد شد و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ بهترین گزینه برای عزیران ساکن تهران به شمار می رود تا در بحث های تخصصی تر کمک حال این عزیزان باشند. این مرکز در تشخیص نوع ایراد محصولات و تجهیزات این برند ماهر بوده و در صدد رفع آن مشکل بر می آیند.

در کل فردی که تخصص دارد و وسیله ای را درست کرده است، بهتر از هرکس دیگری آن ابزار را می شناسد و می داند چطور کار می کند. نمایندگی ابزار و لوازم خانگی نیز مانند سازنده دستگاه و وسیله هایی که در اختیار دارید، همین حکم را داشته و مثل تولید کننده برند، تخصص لازم را در این راستا دارند. خدمات و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ شامل تعمیرات، پاسخ به سوالات ایجاد شده برای شما، رفع مشکلات فنی، نصب و… برعهده دارند. هرچند همراه این ابزار دفترچه راهنمایی وجود دارد تا پاسخگوی کاربران باشند، اما کافی نیست.

لیست شعب فروشگاه های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران، باتوجه به گستردگی محصولات و جمعیت شهر و همچنین محبوبیت این محصول، در بین کاربران باعث شده است تا شعبه های بیشتری با خدمات رسانی و کیفیت بالا به هموطنان عزیز ارائه شود.

از غرب تهران تا شرق و شمال، شعبه این نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ وجود دارد و شما می توانید با یک تماس با کارشناسان ارتباط برقرار کرده یا برای خرید به صورت حضوری سراغ فروشگاه ها بروید. یکی از این شعب ها دفتر مرکزی سامسونگ واقع در خیابان ولیعصر تهران یا در محلی دیگر در سعادت آباد، و یا میدان هروی، ابتدای خیابان وفامنش خدمات رسانی انجام می شود‌. بنابراین باخیال آسوده، خریدی مطمئن داشته و بخاطر داشته باشید که بعد از خرید نیز از پشتیبانی فوق العاده آن در سریع ترین زمان ممکن بهره مند خواهید شد.

کلام آخر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن آن، گران شدن لوازم خانگی، لازم است از متخصصین در زمینه خدماتی این ابزار کمک بگیرید. چرا که خود سرانه عمل کردن، پیامد و نتیجه ای غیر از خرابی وسایل و جز خسارت چیزی به همراه نخواهد داشت. نمایندگی های یاد شده، مخصوصا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، متخصصین مورد نظر را دورهم گرداوری کرده است تا مقوله خدمات رسانی بهتر انجام  شود. امید است در این محتوا با ارائه مطالب مفید، در کسب اطلاعات شما قدمی برداشته باشیم.