مطالب آموزشی

تعمیر یخچال فریزر در چیتگر

تعمیر یخچال فریزر در چیتگر
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال در چیتگر

خدمات تعمیر یخچال فریزر در چیتگر در مجموعه سورنا سرویس در اکثر مناطق تهران ارائه میشود که یکی از آن ها منطقه چیتگر است. اگر ساکن چیتگر هستید و یخچال منزل شما به تعمیرات نیاز دارد کافیست با شماره های موجود در وبسایت ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت نمایید. پس از برقراری اولین تماس تعمیرکاران نمایندگی ما به محل زندگی شما عزیزان اعزام میشوند و در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر می کنند. سرویس و تعمیر یخچال توسط تیم ما با دقت و کیفیت تمام انجام میشود. ما در مجموعه سورنا سرویس به شما این اطمینان را میدهیم که تکنیسین های ما کاملا مسلط به  تعمیرات انواع یخچال ها هستند و مرحله به مرحله تمامی بخش های دستگاه شما را بررسی می کنند.

تعمیرات یخچال در منطقه 22 چیتگر

مجموعه معتبر سورنا سرویس خدمات تعمیرات انواع یخچال ها را در منطقه 22 چیتگر ارائه میدهد و با سال ها تجربه جزء بهترین مراکز در این زمینه محسوب میشود. خدمات ما شامل عیب یابی کامل دستگاه و تعمیرات تخصصی آن می باشد. تعمیرات یخچال یکی از مهم ترین خدمات مجموعه ما به شمار میرود و با سال ها سابقه درخشان توانسته ایم رضایت مشتریان خود را در این منطقه به دست بیاوریم. اگر ساکن منطقه 22 چیتگر هستید و یخچال شما نیازمند سرویس است همین حالا با کارشناسان تیم ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یخچال در چیتگر

هزینه تعمیر یخچال در چیتگر در مجموعه سورنا سرویس طبق نرخ اتحادیه محاسبه میشود و نیازی نیست برای تعمیرات دستگاه خود هزینه های گزاف و غیر منطقی بپردازید. به صورت کلی نمیتوان قیمت مشخصی را برای تعمیرات یخچال در نظر گرفت به دلیل اینکه در مرحله اول باید دستگاه شما توسط تعمیرکاران عیب یابی شود تا مشکل آن مشخص گردد. پس از عیب یابی هزینه تعمیرات تعیین میشود. اگر یخچال شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد هزینه ها بر اساس قطعه مورد نظر محاسبه شده و به مشتری اعلام میشود.

تعمیر انواع یخچال فریزر در چیتگر

یخچال فریزر منزل شما از هر نوع و برندی که باشد ما تعمیر کار متخصص همان برند را برای شما در نظر خواهیم گرفت. افرادی متخصص و با تجربه که با خیال راحت میتوانید تعمیرات دستگاه خود را به آن ها بسپارید. برخی از برندهایی که تیم سورنا سرویس به صورت تخصصی به تعمیرات آن ها میپردازد شامل موارد زیر میشوند:

یخچال فریزر برند ال جی

ساید و یخچال فریزر برند بوش

یخچال فریزر برند دوو

ساید بای ساید و یخچال فریزر برند سامسونگ

یخچال فریزر برند ایندزیت

ساید بای ساید و یخچال فریزر برند ویرپول

یخچال فریزر برند آاگ

ساید و یخچال فریزر برند آریستون

 

استفاده از خدمات سورنا سرویس برای تعمیرات یخچال در چیتگر

با استفاده از خدمات تیم سورنا سرویس  تعمیرات یخچال شما به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان صورت میگیرد. وقت شما برای ما بسیار ارزشمند است و پس از ثبت درخواست، انجام کار شما در اولین زمان الویت ما خواهد بود. تمامی مراحل مربوط به تعمیرات یخچال در منزل و در حضور مشتری صورت میگیرد و شما ناظر بر تعمیرات دستگاه خود خواهید بود. علاوه بر این دیگر نیازی به جا به جایی آن و پرداخت هزینه های سنگین برای انتقال دستگاه به  نمایندگی را نخواهید داشت. پس از پایان پروسه تعمیرات فاکتور رسمی به شما عزیزان ارائه میگردد که شامل تمام خدمات و هزینه های مربوط به آن ها می باشد.

تعمیرکار یخچال در چیتگر

تعمیرکار یخچال در چیتگر

انتخاب تعمیرکار مناسب یخچال در چیتگر یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمینه تعمیرات یخچال باید به آن  توجه ویژه داشته باشید. از این جهت باید به فکر پیدا کردن افراد مجرب و متخصص در این حوزه باشید. اگر شخص مورد نظر دارای تجربه و دانش لازم نباشد ممکن است یک نقص کاملا جزئی را تبدیل به یک مشکل بسیار بزرگ کند و موجب شود تا شما متحمل هزینه های بیشتری شوید.

یک تشخیص اشتباه میتواند به قسمت های دیگر دستگاه شما نیز آسیب بزند. در برخی مواقع نیز ممکن است قطعه مورد نظر تنها به تعمیر نیاز داشته باشد اما تعمیرکار به دلیل تشخیص اشتباه به کلی آن قطعه را تعویض کند و هزینه بیشتری برای شما بتراشد. تعمیرکاران تیم سورنا سرویس از میان مجرب ترین و با اخلاق ترین افراد انتخاب شده اند و ما این اطمینان را به شما میدهیم که به بهترین نحو و کاملا منصفانه تعمیرات یخچال شما را انجام خواهند داد.

مشکلات رایج یخچال فریزر

در این بخش از مطلب رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال شما پیش بیاید را بیان میکنیم:

یکسره کار کردن دستگاه

خراب شدن لاستیک های درب

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

یخ نبستن فریزر

نشتی آبریز

برق دار بودن بدنه

ایجاد سر و صدا در یخچال

روشن نشدن دستگاه

نشتی آب از زیر دستگاه

سخن آخر

ممکن است بسیاری از افراد پس از خراب شدن یخچال خود این پرسش برایشان پیش بیاید که آیا تعمیر یخچال و هزینه در این خصوص کار درستی است یا خیر؟ با توجه به اینکه این روزها قیمت های یخچال بسیار بالا است توصیه ما به شما این است که الویت را از تعویض یخچال به تعمیر آن تغییر دهید به دلیل اینکه هزینه های بسیار کمتری را برای شما در پی خواهد داشت. اگر تعمیرکار مورد نظر متخصص باشد در اکثر مواقع مشکلات یخچال با سرویس و تعمیرات حل میشود و نیاز به خرید یک دستگاه جدید نخواهید داشت. در صورت نیاز به تعمیرات یخچال در چیتگر همین حالا تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده  پاسخ دادن به تمام پرسش های شما بزرگواران در زمینه تعمیرات یخچال می باشند.

تماس با نمایندگی غرب

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی در چیتگر

2 دیدگاه در “تعمیر یخچال فریزر در چیتگر

  1. مهدوی گفت:

    یخچال ال جی ارور میده چطور برای تعمیر اقدام کنم؟

    1. سورنا سرویس گفت:

      با سلام، با شماره ۷۷۵۳۴۲۰۶ تماس بگیرید ارور رو برای کارشناس ما توپیح بدهید و به شما کمک می کنند که مشکل رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *